![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Hitto Vihaan näitä hakukoneet foorumeilla. Itried haun tällä ennen kuin lähetetty ja keksi sata tuloksia, mutta ei mitään, jossa käsitellään kysymykseeni. Anyways, olen juuri saanut oman uuden rakentaa ja minun kaveri kertoi minulle, että hän oli ollut 32-bittinen XP. Kysyin, miksi tästä asiasta. Hän sanoi minun uusi rakentaa oli 64 bit.
Kysymykseni on tämä, minun on tuomittu tarkoituksena uuden rakennan asettumisaika 32-bittinen XP, vai onko kyseessä ole signifigent tarpeeksi ero keskimäärin kaveri huomata? Im ei Savy riitä, että tiedämme, mitä tämä kaikki tarkoittaa, joten vain antaa minulle hyvän osin. Minun kaveri sanoo sen kova todellakin antaa analogisesti havainnollistaa eroja. Aion usinig uudet rakentaa varten paljon video mallinnuksen. Thanx! |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Voit suorittaa yli 3.5GB RAM kanssa 64-bittinen, muuta kuin että se on vähän käyttöä juuri nyt. 64bit kuljettajat ovat myös edelleen viallisista joidenkin laitteistoa. Jotkut ohjelmat myös ei suoriteta 64-bittinen. Henkilökohtaisesti haluan pysyä 32bit, mennessä 64-bittinen tulee standardi ei lienee uuden käyttöjärjestelmän, tai jopa kaksi.
|
|||
|
|||
|
Thank you very much for your nopea vastaus. Olin haluavat tietää ennen kuin aloitin customizing uudet rakentaa. Tarkastelemalla minun tietokone huone, yksi ajattelisi I'd tietää, mitä olen teet, mitä kaikki paska ja varaosat ja tavaraa, jossa noin. Totta puhuen, en. Plus, uudet rakentaa vain 2GB RAM-muistia myös. Thanx uudelleen.
|
|
|
|||
|
|||
|
WinXP 64bit suoritetaan enemmän nopeasti kuin 32bit.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
WinXP x64 on kauheaa. Vista x64 on paljon parempi ja suositeltavin ratkaisu, jos sinulla on enemmän kuin 2 Gt RAM-muistia.
Ei todellakaan ole paljon laitteisto ristiriidassa x64 tallentaa todella vanhat laitteet, kuten rinnakkain tulostimia ja ainoa ohjelmisto, joka saa kulkea on 16-bittinen (vanha) apps. Se on sen arvoista, jos sinulla on niin paljon RAM-muistia.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "
My System: 日夏子
|
|
|
|||
|
|||
|
Uskon, että se riippuu siitä, mitä käytät tietokonetta ... Minulla on 64bit Laptop ja 32bit Desktop, jos käytät tietokonetta vain Internet-yhteys ja vain perusasiat menisin kanssa 64bit jos haluat pelata paljon videopelit ja asenna nippu tavaraa kiinni tietokoneen menisin kanssa 32bit. Yksi asia varoa varten 64bit on kuljettajat, minulla on paljon laitteita, että en voi enää ajaa minun laptop, koska ei ole olemassa 64bit kuljettajat ulos.
|
|
|
|||||||||||||
|
|||||||||||||
|
Quote:
Post jos olet hajuakaan mitä olet noin.Missä kohtaan x64 jos kaikki you're gonna do on surffailla verkossa? Vaikka Hiilenä sanoo se on vakaampi nyt olin edelleen kiinni x86 (32-bit), jos thats kaikki Olin käyttäen tietokoneeseen.