mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Microsoft Windows XP 32 Bit vs 64 Bit

Reply

Thread Tools
Old 16 maart 2009, 05:49
Lid Fractie

Damn ik haat deze zoekmachines op forums. Itried zoeken voordat ik dit gepost en kwam met een honderdtal resultaten, maar niemand die zich richt op mijn vraag. Anyways, ik net klaar met mijn nieuwe bouwen en mijn vriend vertelde me dat alles wat hij had was 32 bit XP. Ik vroeg waarom dat deed materie. Hij zei dat mijn nieuwe bouwen is 64 bit.
Mijn vraag is, zou ik worden waardoor de doelstelling van de nieuw te bouwen door bezinking voor 32-bits XP, of is er geen verschil signifigent genoeg voor de gemiddelde man op te merken? Im SAVY niet genoeg om te weten wat dit allemaal betekent, dus geef me een goede analogie. Mijn vriend zegt dat zijn moeilijk te geven echt een analogie te illustreren de verschillen. Ik zal mijn nieuwe usinig bouwen voor veel van de video weergave. Thanx!
Old 16 maart 2009, 05:50
Administrator Group

U kunt meer dan 3.5GB RAM met 64Bit, anders dan dat zij weinig gebruik nu. 64bit-stuurprogramma's zijn ook nog buggy met sommige hardware. Sommige software zal ook niet worden uitgevoerd op 64Bit. Persoonlijk zou ik blijf bij 32Bit, door de tijd 64Bit wordt standaard zal er waarschijnlijk een nieuwe OS, of zelfs twee.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 16 maart 2009, 06:10
Lid Fractie

Hartelijk dank voor uw snelle antwoord. Ik had willen weten voordat ik begonnen met het aanpassen van mijn nieuwe bouwen. Door te kijken naar mijn computer kamer, je zou denken dat ik wil weten wat ik doe, wat met al die onzin en onderdelen enzo tot rond. Eerlijk gezegd, ik niet. Plus, mijn nieuwe bouwen is slechts 2GB RAM ook. Thanx weer.
Old 16 maart 2009, 22:44
Nieuw Lid Fractie

WinXP 64bit draait meer quick dan 32bit.
Old 17 maart 2009, 01:36
Donor Groep

WinXP x64 is verschrikkelijk. Vista x64 is veel beter en de gewenste oplossing als u meer dan 2 GB RAM.

Er is eigenlijk niet veel van hardware onverenigbaar met x64 slaan echt oude apparaten zoals parallelle printers, en de enige software die mogelijk niet is 16-bits (oud) apps. Het is de moeite waard als u dat veel RAM.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 12 apr 2009, 20:52
Lid Fractie

Ik denk dat het afhangt van wat u gebruikt uw computer voor ... Ik heb een 64bit laptop en een 32bit Desktop, als u uw computer alleen voor web-browsen en alleen de basis zou ik ga met 64bit als je wilt spelen veel videospelletjes en het installeren van een heleboel dingen op uw computer Ik ga met 32bit. Een ding om voor uit te kijken in 64bit is de drivers, ik heb een heleboel apparaten die ik niet meer kan draaien op mijn laptop, omdat er geen 64bit drivers uit.
Old 13 apr 2009, 09:19
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFix View Post
Ik denk dat het afhangt van wat u gebruikt uw computer voor ... Ik heb een 64bit laptop en een 32bit Desktop, als u uw computer alleen voor web-browsen en alleen de basis zou ik ga met 64bit als je wilt spelen veel videospelletjes en het installeren van een heleboel dingen op uw computer Ik ga met 32bit. Een ding om voor uit te kijken in 64bit is de drivers, ik heb een heleboel apparaten die ik niet meer kan draaien op mijn laptop, omdat er geen 64bit drivers uit.
Post als je een idee wat je op gaat.

Waar is het punt in x64 als al je gaat doen is surfen op het web?

Hoewel als Carbon zegt dat het nu meer stabiel Ik wil nog steeds vasthouden aan x86 (32-bits) als thats all was ik met behulp van de PC voor.

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.