![]() |
|
| |||
| |||
| Faen jeg hater disse søkemotorene på forumene. Itried søkt på dette før jeg postet og kom med en hundre resultater, men ingen som tar spørsmålet mitt. Anyways, jeg nettopp ferdig med min nye og min kompis fortalte meg at han hadde var 32 bits XP. Jeg spurte hvorfor gjorde at saken. Han sa at mitt nye ble 64 bit. Spørsmålet mitt er dette, ville jeg være bekjempe hensikten med den nye bygge ved settling for 32 bit XP, eller er det ikke en signifigent nok forskjell for den gjennomsnittlige mann å legge merke til? Im ikke savy nok til å vite hva alt dette betyr, så bare gi meg en god analogi. Min kompis sier det vanskelig å virkelig gi en analogi for å illustrere forskjellene. Jeg vil være usinig mitt nye bygge for mye video rendring. Thanx! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du kan kjøre mer enn 3.5GB RAM med 64bit, annet enn at det har lite å bruke akkurat nå. 64bit drivere er også fremdeles buggy med noen maskinvare. Noen programvaren også vil ikke kjøre på 64bit. Personlig ville jeg bli med 32bit, av tid 64bit blir standard vil det trolig bli et nytt OS ut, eller til og med to.
| |||
| |||
| Takk for raskt svar. Jeg ønsker å vite før jeg begynte å tilpasse nye bygge. Ved å se på min datamaskin room, en tror jeg vet hva jeg gjør, hva med alle de crap og reservedeler og sånt legging rundt. Sannhet være sa, jeg gjør ikke det. Og mitt nye bygge kun 2 GB RAM også. Thanx igjen. |
|
| |||
| |||
| WinXP 64bit kjøres mer rask enn 32bit. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| WinXP x64 er forferdelig. Vista x64 er mye bedre og den foretrukne løsningen hvis du har mer enn 2 GB RAM. Det er virkelig ikke mye maskinvare kompatibel med x64 lagre virkelig gamle enheter som parallelle skrivere, og den eneste programvaren som kjører kanskje ikke er 16-biters (old) Apps. Det er verdt det hvis du har så mye RAM.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Jeg tror det avhenger av hva du bruker datamaskinen for ... Jeg har en 64bit laptop og en 32bit Desktop, hvis du bruker datamaskinen kun for surfing og kun det grunnleggende Jeg vil gå med 64bit hvis du ønsker å spille en rekke spill og installere en masse ting på datamaskinen Jeg vil gå med 32bit. En ting til å passe på i 64bit er driverne, jeg har masse utstyr som jeg ikke lenger kan kjøre på min laptop, fordi det ikke er 64bit drivere ut. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
Meldingen om du har en anelse hva du er på ca.Hvor er punktet i x64 hvis du skal gjøre er å surfe på Internett? Selv om så Carbon sier det er mer stabil nå Jeg vil fortsatt holde oss til x86 (32-bit) hvis dvs alle var jeg bruker PC.
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Windows ikke fungerer og Microsoft Office | Brussel | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 7 | 21 september 2009 12:35 |
| Microsoft / Windows Update _RGTD 7/28/09 | evilfantasy | Windows-operativsystemer | 0 | 28 juli 2009 13:44 |
| Microsoft Releases Windows 7 og Windows Server 2008 R2 | philthomas | Windows-operativsystemer | 0 | 23 juli 2009 01:54 |
| Microsoft Office i Windows XP og Windows ... | arnoldo2007 | Office Suites & Applications | 4 | 21 nov 2008 01:23 |
| Microsoft Access på Windows 98 | alanturner81 | Windows-operativsystemer | 3 | 31 mars 2008 12:13 |
| Thread Tools | |
| |