mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Mirascan bliver ikke fjernet Via Tilføj / fjern eller Windows Installer oprydningsværktøjet!

Reply

Thread Tools
Old 30. april 2009, 08:32
Ny Medlem Gruppen

Default Mirascan bliver ikke fjernet Via Tilføj / fjern eller Windows Installer oprydningsværktøjet!

Hvordan slipper jeg af Mirascan V3.30? Jeg har forsøgt at fjerne det fra Tilføj / fjern programmer-funktionen og får en fejl der lyder "Intern fejl, ude af stand til at fortsætte afinstallationsprocessen." Når jeg bruger Windows installere oprydningsværktøjet det ikke engang finde programmet er opført i de programmer på computeren, så er nytteløst for mig også. Jeg formoder, problemet er, at det er gemt væk i registreringsdatabasen someplace men ved ikke, hvor de skal se ud. Enhver ved, hvordan de skal slippe af med denne fra mit system?
Old 8. maj 2009, 17:11
Donor-Gruppen

Default Mirascan bliver ikke fjernet Via Tilføj / fjern eller Windows Installer oprydningsværktøjet!

Citat:
Oprindeligt Indsendt af stephencastellani View Post
Hvordan slipper jeg af Mirascan V3.30? Jeg har forsøgt at fjerne det fra Tilføj / fjern programmer-funktionen og får en fejl der lyder "Intern fejl, ude af stand til at fortsætte afinstallationsprocessen." Når jeg bruger Windows installere oprydningsværktøjet det ikke engang finde programmet er opført i de programmer på computeren, så er nytteløst for mig også. Jeg formoder, problemet er, at det er gemt væk i registreringsdatabasen someplace men ved ikke, hvor de skal se ud. Enhver ved, hvordan de skal slippe af med denne fra mit system?
Du er nødt til at have Adminstrator rettigheder at fjerne nogle nøgler, er dette måske årsagen kan du ikke afinstallere programmet?

Du er klar over, at poking rundt i registreringsdatabasen kan få computeren til at gå ned, handle ujævnt, eller ikke starte?

Forinden nogen ting drastiske Jeg foreslår du prøver at afinstallere programmet fra fejlsikret tilstand.

Hvis du ikke kan få det til at afinstallere i fejlsikret tilstand så du kan gøre en søgning og slette om registreringsdatabasen.

Men inden du gør jeg kraftigt foreslår, at du sikkerhedskopiere dine data og registreringsdatabasen.

Hvis du har spørgsmål om registreringsdatabasen spørge, bedre til at spørge, før end prøve at rette efter. :)

Når du har regedit åbne gøre finde på Mirascan, behøver du ikke at tage alle de foreninger bare det vigtigste område, som bør være i Current_Users / Software og Local_Machine / Software.

Når du fjerner de vigtigste nøgler derefter alle de andre taster er forbundet med dem, bør falde ud på den næste genstart.

Du kan gå tilbage og kontrollere, at de gjorde det ved at gøre søge igen.

Hope this helps ...

Mit system: Ouch

Processor (s):
Core 2 Quad@3.05 GHz
Bundkort:
ASUS P5K D / WiFi
RAM Hukommelse:
4 Gig
Grafikkort (r):
Nvidia 8500 GT
Lydkort:
To, indlejrede, SoundBlaster PIC 512
Harddisk (e):
SSD 64 Gig, 370 Gig, 400 Gig
Optisk drev (r):
2 DVD - + RW
Sag / PSU:
Antec 500W
Køling:
Thermalake, Train 3 Ton
Network / Internet:
Firewall hardware og software
Monitor (s):
Princeton 19 "LCD - Behov for et nyt.
Operating System (s):
XP, Win 7 32, Win 7 64
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
SUPERAntiSpyware & Windows 7 Blue Screen & Fjern / fjern Crash Fix Hybr! D Windows-operativsystemer 5 31 oktober 2009 17:11
Lost Adgangen til Windows Defender-Tilføj / fjern programmer tiler7777 General Software Chat 4 17th May 2009 02:07
Nr. opstartsenhed rådighed strejke f1 at prøve boot F2 for setup utility - Cant installere hbees888 Windows-operativsystemer 1 25. maj 2009 23:01
Cant installere Windows Live Messenger nye og nu cant selv installere gamle Mohi212 E-mail, VoIP og IM Discussion 3 26 januar 2009 06:55
Ryd op! Vlad General Software Chat 1 16 juli 2007 01:22
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.