Citat:
Oprindeligt Indsendt af stephencastellani Hvordan slipper jeg af Mirascan V3.30? Jeg har forsøgt at fjerne det fra Tilføj / fjern programmer-funktionen og får en fejl der lyder "Intern fejl, ude af stand til at fortsætte afinstallationsprocessen." Når jeg bruger Windows installere oprydningsværktøjet det ikke engang finde programmet er opført i de programmer på computeren, så er nytteløst for mig også. Jeg formoder, problemet er, at det er gemt væk i registreringsdatabasen someplace men ved ikke, hvor de skal se ud. Enhver ved, hvordan de skal slippe af med denne fra mit system? |
Du er nødt til at have
Adminstrator rettigheder at fjerne nogle nøgler, er dette måske årsagen kan du ikke afinstallere programmet?
Du er klar over, at poking rundt i registreringsdatabasen kan få computeren til at gå ned, handle ujævnt, eller ikke starte?
Forinden nogen ting drastiske Jeg foreslår du prøver at afinstallere programmet fra fejlsikret tilstand.
Hvis du ikke kan få det til at afinstallere i fejlsikret tilstand så du kan gøre en søgning og slette om registreringsdatabasen.
Men inden du gør jeg
kraftigt foreslår, at du
sikkerhedskopiere dine data og registreringsdatabasen.
Hvis du har spørgsmål om registreringsdatabasen spørge, bedre til at spørge, før end prøve at rette efter. :)
Når du har regedit åbne gøre finde på Mirascan, behøver du ikke at tage alle de foreninger bare det vigtigste område, som bør være i Current_Users / Software og Local_Machine / Software.
Når du fjerner de vigtigste nøgler derefter alle de andre taster er forbundet med dem, bør falde ud på den næste genstart.
Du kan gå tilbage og kontrollere, at de gjorde det ved at gøre søge igen.
Hope this helps ...