vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Mirascan ei poisteta Via Lisää / Poista tai Windows Install Cleanup Utility!

Reply

Thread Tools
Old 30 huhtikuu 2009, 08:32
Uusi Jäsen

Default Mirascan ei poisteta Via Lisää / Poista tai Windows Install Cleanup Utility!

Miten pääsen eroon Mirascan V3.30? Olen yrittänyt poistaa sen Lisää / poista sovellus-toiminnolla ja saat virheilmoituksen, jossa lukee "Sisäinen virhe, voi jatkaa uninstall prosessia." Kun käytät Windows asentaa Cleanup Utility se ei edes löytää ohjelman lueteltuja ohjelmia tietokoneeseen niin, että on turha minulle hyvin. Luulen, että kysymys on se, että makaavat rekisterin jonnekin mutta et tiedä mistä etsiä. Jokainen tietää, miten päästä eroon tästä my system?
Old 8. päivästä toukokuuta 2009, 17:11
Rahoittajien ryhmän

Default Mirascan ei poisteta Via Lisää / Poista tai Windows Install Cleanup Utility!

Quote:
Originally Posted by stephencastellani View Post
Miten pääsen eroon Mirascan V3.30? Olen yrittänyt poistaa sen Lisää / poista sovellus-toiminnolla ja saat virheilmoituksen, jossa lukee "Sisäinen virhe, voi jatkaa uninstall prosessia." Kun käytät Windows asentaa Cleanup Utility se ei edes löytää ohjelman lueteltuja ohjelmia tietokoneeseen niin, että on turha minulle hyvin. Luulen, että kysymys on se, että makaavat rekisterin jonnekin mutta et tiedä mistä etsiä. Jokainen tietää, miten päästä eroon tästä my system?
Sinun täytyy olla Adminstrator oikeudet poistamaan joitakin avaimia, tämä saattaa olla syy, et voi poistaa ohjelmaa?

Olet tietoinen siitä, että poking ympäri rekisterin voi aiheuttaa tietokoneen kaatumisen toimia virheellisesti tai ei käynnisty?

Ennen kuin teet mitään asia rajuja ehdotan teille yrittää poistamalla ohjelma vikasietotilan.

Jos et voi saada se poistaa vikasietotilassa sitten voit tehdä hakuja ja poistaa rekisteristä.

Mutta ennen kuin teen voimakkaasti Ehdotamme, että varmuuskopioida tietosi ja rekisterin.

Jos sinulla on kysyttävää rekisterin kysyä, parempi pyytää ennen kuin yrittää korjata sen jälkeen. :)

Kun sinulla on regedit avoin tehdä löytää Mirascan, sinun ei tarvitse ottaa kaikkia yhdistyksiä vain pääalue, että olisi otettava käyttöön Current_Users / Software ja Local_Machine / Software.

Kun poistat tärkeimmät avaimet sitten kaikki muut avaimet niihin liittyvien pitäisi pudota koskevissa seuraavan uudelleenkäynnistyksen yhteydessä.

Voit palata takaisin ja tarkista, että ei tekemällä haun uudelleen.

Hope this helps ...

My System: Auts

Processor (s):
Core 2 Quad@3.05 GHz
Emolevy:
ASUS P5K D / WiFi
RAM-muisti:
4 Gig
Graphics Card (s):
Nvidia 8500 GT
Äänikortti:
Kaksi, sulautetut, SoundBlaster PIC 512
Kiintolevy (t):
SSD 64 Gig, 370 Gig, 400 Gig
Optinen asema (t):
2 DVD - + RW
Asia / PSU:
Antec 500W
Jäähdytys:
Thermalake, Juna 3 Ton
Network / Internet:
Firewalled laitteiston ja ohjelmiston
Monitor (t):
Princeton 19 "LCD - Tarvitsetko uuden.
Operating System (s):
XP, Win 7 32, Win 7 64
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
SUPERAntiSpyware & Windows 7 Blue Screen & Poista / Poista Crash Fix Hybr! D Windows-käyttöjärjestelmät 5 31 lokakuu 2009 17:11
Lost Access Windows Defender-Lisää poista sovellus tiler7777 General Software Chat 4 17th Jun 2009 02:07
N: o Käynnistyslaitteen saatavilla lakko f1 yrittää uudelleen käynnistyksen f2 for setup utility - Cant asentaa hbees888 Windows-käyttöjärjestelmät 1 25. toukokuuta 2009 23:01
Cant asentaa Windows Live Messengerin uusi, ja nyt kallistuksen jopa asentaa vanhan Mohi212 Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu 3 26. Jan 2009 06:55
CleanUp! Vlad General Software Chat 1 16. Jul 2007 01:22
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.