Quote:
Originally Posted by stephencastellani Miten pääsen eroon Mirascan V3.30? Olen yrittänyt poistaa sen Lisää / poista sovellus-toiminnolla ja saat virheilmoituksen, jossa lukee "Sisäinen virhe, voi jatkaa uninstall prosessia." Kun käytät Windows asentaa Cleanup Utility se ei edes löytää ohjelman lueteltuja ohjelmia tietokoneeseen niin, että on turha minulle hyvin. Luulen, että kysymys on se, että makaavat rekisterin jonnekin mutta et tiedä mistä etsiä. Jokainen tietää, miten päästä eroon tästä my system? |
Sinun täytyy olla
Adminstrator oikeudet poistamaan joitakin avaimia, tämä saattaa olla syy, et voi poistaa ohjelmaa?
Olet tietoinen siitä, että poking ympäri rekisterin voi aiheuttaa tietokoneen kaatumisen toimia virheellisesti tai ei käynnisty?
Ennen kuin teet mitään asia rajuja ehdotan teille yrittää poistamalla ohjelma vikasietotilan.
Jos et voi saada se poistaa vikasietotilassa sitten voit tehdä hakuja ja poistaa rekisteristä.
Mutta ennen kuin teen
voimakkaasti Ehdotamme, että
varmuuskopioida tietosi ja rekisterin.
Jos sinulla on kysyttävää rekisterin kysyä, parempi pyytää ennen kuin yrittää korjata sen jälkeen. :)
Kun sinulla on regedit avoin tehdä löytää Mirascan, sinun ei tarvitse ottaa kaikkia yhdistyksiä vain pääalue, että olisi otettava käyttöön Current_Users / Software ja Local_Machine / Software.
Kun poistat tärkeimmät avaimet sitten kaikki muut avaimet niihin liittyvien pitäisi pudota koskevissa seuraavan uudelleenkäynnistyksen yhteydessä.
Voit palata takaisin ja tarkista, että ei tekemällä haun uudelleen.
Hope this helps ...