mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Mirascan wordt niet verwijderd Via Toevoegen / Verwijderen of Windows Install Cleanup Utility!

Reply

Thread Tools
Old 30 apr 2009, 08:32
Nieuw Lid Fractie

Default Mirascan wordt niet verwijderd Via Toevoegen / Verwijderen of Windows Install Cleanup Utility!

Hoe kom ik van Mirascan V3.30? Ik heb geprobeerd om hem te verwijderen door de Add / Remove Programs functie en een foutmelding krijgen dat luidt: "Interne fout, niet kan blijven verwijderingsproces." Wanneer gebruik ik de Windows install Cleanup Utility het niet eens vinden het programma opgenomen in de programma's op de computer dus dat is nutteloos voor mij ook. Ik vermoed dat het probleem is dat het is weggestopt in het register ergens maar weet niet waar hij moet zoeken. Iedereen weet hoe af te raken van deze uit mijn systeem?
Old 8 mei 2009, 17:11
Donor Groep

Default Mirascan wordt niet verwijderd Via Toevoegen / Verwijderen of Windows Install Cleanup Utility!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stephencastellani View Post
Hoe kom ik van Mirascan V3.30? Ik heb geprobeerd om hem te verwijderen door de Add / Remove Programs functie en een foutmelding krijgen dat luidt: "Interne fout, niet kan blijven verwijderingsproces." Wanneer gebruik ik de Windows install Cleanup Utility het niet eens vinden het programma opgenomen in de programma's op de computer dus dat is nutteloos voor mij ook. Ik vermoed dat het probleem is dat het is weggestopt in het register ergens maar weet niet waar hij moet zoeken. Iedereen weet hoe af te raken van deze uit mijn systeem?
Je moet Adminstrator rechten het verwijderen van enkele toetsen, dit misschien de reden kunt u niet verwijderen van het programma?

U bent zich ervan bewust dat poking rond in het register kan ertoe leiden dat uw computer crasht, act schokkerig of niet beginnen?

Alvorens daartoe over een ding drastische Ik stel voor dat je probeert het verwijderen van het programma van de Veilige modus.

Als je niet kan krijgen om het programma te verwijderen in de veilige modus dan kun je een zoekopdracht en verwijderen op het register.

Maar voordat je kan ik sterk raden u aan back-up van uw gegevens en het register.

Als u vragen heeft over het register verzoeken, beter om te vragen voordat dan proberen het na. :)

Zodra u de regedit open doen vinden op Mirascan, hoef je niet te nemen uit alle verenigingen alleen het belangrijkste onderwerp dat moet worden in de Current_Users / Software en Local_Machine / Software.

Wanneer u de belangrijkste sleutels is dan alle andere toetsen in verband met hen moet druppel op de volgende herstart.

U kunt terug gaan en controleren dat het wel door te doen het opnieuw zoeken.

Hoop dat dit helpt ...

Mijn Systeem: Ouch

Processor (s):
Core 2 Quad@3.05 GHz
Moederbord:
ASUS P5K D / WiFi
RAM Geheugen:
4 Gig
Graphics Card (s):
Nvidia 8500 GT
Sound Card:
Twee, embedded, SoundBlaster PIC 512
Hard Drive (s):
SSD 64 Gig, 370 Gig, 400 Gig
Optische Drive (s):
2 DVD - + RW
Case / PSU:
Antec 500W
Koeling:
Thermalake, trein 3 Ton
Netwerk / Internet:
Firewall-hardware en-software
Monitor (s):
Princeton 19 "LCD - Nood aan een nieuwe.
Operating System (s):
XP, Win 7 32, Win 7 64
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
SUPERAntiSpyware & Windows 7 Blue Screen & Uninstall / Remove Crash Fix Hybr! D Windows besturingssystemen 5 31 oktober 2009 17:11
Verloren Toegang tot Windows Defender-Software tiler7777 Algemene programmatuurnoot Chat 4 17 jun 2009 02:07
Nr. opstartapparaat beschikbaar staking f1 het opnieuw proberen opstarten F2 voor setup utility - Cant installeren hbees888 Windows besturingssystemen 1 25 mei 2009 23:01
Cant install Windows Live Messenger nieuwe en nu huicheltaal zelfs installeren oud Mohi212 E-mail, VoIP & IM Overleg 3 26 Jan 2009 06:55
CleanUp! Vlad Algemene programmatuurnoot Chat 1 16 jul 2007 01:22
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.