Sitat:
Originally Posted by stephencastellani Hvordan blir jeg kvitt Mirascan V3.30? Jeg har forsøkt å fjerne det fra Legg til / fjern programmer funksjon og får en feilmelding som lyder: "Intern feil, ikke kan fortsette avinstalleringsprosessen." Når jeg bruker Windows Installer CleanUp det ikke selv finne programmet oppført i programmer på datamaskinen, slik som er ubrukelig for meg også. Jeg mistenker at problemet er at det er tucked away i registret et sted, men vet ikke hvor du skal lete. Alle som vet hvordan de skal kvitte seg med dette systemet? |
Du må ha
Adminstrator rettigheter fjerne noen taster, er dette kanskje årsaken til at du ikke kan avinstallere programmet?
Du er klar over at poking rundt i registeret kan føre til at datamaskinen krasjer, handle seg uberegnelig eller ikke?
Før du gjør noen ting drastisk Jeg foreslår at du prøve å avinstallere programmet fra sikkermodus.
Hvis du ikke kan få det til å avinstallere i sikkermodus og deretter kan du gjøre et søk og slett på registret.
Men før du gjør jeg
sterkt foreslår at du
sikkerhetskopiere data og registret.
Hvis du har spørsmål om registret spørre, bedre å spørre før enn prøve å fikse etter. :)
Straks du har regedit åpne gjøre en finne på Mirascan, trenger du ikke å ta ut alle de assosiasjoner nettopp hovedområdet som bør være i Current_Users / Programvare og Local_Machine / Software.
Når du fjerner de viktigste tastene da alle de andre tastene assosiert med dem skal slippe ut ved neste omstart.
Du kan gå tilbake og sjekke at de gjorde ved å gjøre søk på nytt.
Håper dette hjelper ...