Citat:
Ursprungligen postat av stephencastellani Hur blir jag av Mirascan V3.30? Jag har försökt att ta bort det med Lägg till / ta bort program funktion och får ett felmeddelande som lyder "Internt fel, oförmögen att fortsätta avinstallation." När jag använder Windows installera Cleanup Utility den inte ens hitta det program som anges i program på datorn så det är meningslöst för mig också. Jag misstänker att problemet är att det är Gömde i registret någonstans men vet inte var du ska leta. Alla vet hur man få bort detta från mitt system? |
Du måste ha
Adminstrator rättigheter ta bort några nycklar, detta kanske anledningen kan du inte avinstallera programmet?
Du är medveten om att peta runt i registret kan få datorn att krascha, agera oförutsägbart, eller inte börja?
Innan du gör en sak drastiska Jag föreslår att du försöker avinstallera programmet från felsäkert läge.
Om du inte kan få det att avinstallera i felsäkert läge så kan du göra en sökning och radera om registret.
Men innan du gör jag
starkt föreslår att du
säkerhetskopiera dina data och register.
Om du har några frågor om registret fråga, bättre att fråga innan än att försöka rätta till efter. :)
När du har regedit öppna göra en hitta på Mirascan, att du inte behöver ta ut alla föreningar bara de viktigaste område som ska finnas i Current_Users / Software och Local_Machine / Software.
När du tar bort den viktigaste nycklarna då alla de andra knapparna är förknippade med dem hoppar på nästa omstart.
Du kan gå tillbaka och kontrollera att de gjorde genom att göra söka igen.
Hoppas det hjälper ...