![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Cheers alle Jeg stødte på en temmelig underlig problem. Jeg ønskede at tilføje programmet "ODF Translator Add-in" til mine Microsoft Office-pakke. Jeg ønskede at gøre dette ved at tilføje det via kontrolpanel-"tilføj / removeprograms", men da jeg kom ind på listen var der ingen ... Bare en tom liste??? Jeg har masser og masser af programmer installeret? Nogen af jer stødt på dette problem før, og hvis ja, hvordan fik du den liste tilbage? Jeg løb msconfig et par dage siden, og kryds ud for alle de programmer, som ikke var Microsoft komponenter for at gøre min computer starter hurtigere ... Ved ikke, om min opgave der var kilden til mit problem nu .. Den udløsende system er XP Nå håber du kan hjælpe mig. / PranX |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Her er en mulig løsning.
|
| |||
| |||
| Nope, der ikke arbejder lyskrebs, men tak for at prøve selv:) Når jeg går til den mappe, der er én af dem, at jeg ikke kan slette det hedder "standard" typen "REG_SZ" og dens værdi siger "ikke defineret" Kunne dette være problemet? Og hvis så eventuelle "fixers"? :) Best Regards: PranX |
|
| |||
| |||
| Hej Evil Fantasy Thanks for the rådgive:) startupmanager nu downloades fra:) Men der er én ting, jeg ikke forstår, og at hvordan jeg kunne rod dette op, hvis jeg ikke afkrydse alle vinduer aplications? Jeg selv brugt den funktion "skjule Windows aplications" / PranX |
|
| |||
| |||
| Hvor lang tid siden skete det? Du kan gøre et system gendanne for at få den tilbage. I gang fulgte en tråd, som beskæftigede sig med et lignende problem til dette. Fejlfinding det varede flere dage, og omkring 6 sider værd af stillinger, og jeg kan ikke huske om det var stadig spores ned på, hvordan man kan ordne det ordentligt. |
|
| |||
| |||
| Faktisk er jeg ved ikke hvor langt tilbage dette problem går. Jeg bruger ikke at specifik liste meget ofte. det kunne være en måned eller deromkring. Jeg ved ikke rigtig excatly, hvad et system gendanne midler. Ville det betyde, at jeg var nødt til at give afkald på alt, hvad jeg sætte ind på computeren (billeder, videoer, dokumenter osv.?) Eller hvad excatly gør det ret? Heh, jeg er næsten skammer sig over grænserne for min viden:) Men som en klog mand engang sagde til mig: "En klog mand er en mand, der ved præcist, hvad han gør, og ikke kender" ![]() / PranX |
|
| |||
| |||
| System gendannelse. På skrivebordet, højreklik My Computer> Egenskaber> System Restore. Det er et værktøj, der anvendes, at i tilfælde af at noget går skuddermudder du kan vende tilbage systemet tilbage et par timer eller endda et par dage til den præcise måde, det var. Intet tab af data, medmindre du havde installeret noget mellem gendannelsespunkter. |
|
| |||
| |||
| Hmm. Nu har jeg prøvet det system gendanne. Desværre er det ikke virkede. Jeg prøvede et par andre ting som godt ... Ikke for det: ( Jeg må gå i seng nu, men tak for forsøget på at hjælpe mig EvilF. Jeg har stadig søger efter et svar, så hvis nogen fik den op i deres ærme Jeg vil elske det:) Best Regards: PranX |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Afinstaller "gamle" Programmer tilovers fra tidligere Windows-installation | PeterPan | Windows-operativsystemer | 1 | 23 September 2009 12:26 |
| Foreslåede "lite" antivirus programmer? | stephencastellani | Virus, Spyware & Sikkerhed | 4 | 1 januar 2009 22:31 |
| Missing "SearchSetting.msi" pelase hjælpe! | rjhilton56 | Windows-operativsystemer | 10 | 12. maj 2008 09:58 |
| "Ikke tilgængelig - enheden mangler" | DynamicMK | Networking, Modemer & VoIP | 9 | 17 marts 2008 12:17 |
| Laptop ikke starte, "syntaks" eller "diskfejl". | aechain | Windows-operativsystemer | 5 | 24 januar 2008 15:45 |
| Thread Tools | |
| |