vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Puuttuvat "lisää / poista ohjelmia" olevaan controlpanel?

Reply

Thread Tools
Old 17. Sep 2007, 08:47
Jäsen

Cheers kaikki

Olen havainnut melko outo ongelma.
Halusin lisätä ohjelman "ODF Translator-apuohjelma" minun Microsoft Office-paketti.
Halusin tehdä tämän lisäämällä sen kautta Controlpanel-"lisää / removeprograms", mutta kuten olen tullut luettelo ei ollut mikään ... Vain tyhjä lista?

Minulla on paljon ja paljon ohjelmia asennettuna?

Kukaan teistä törmännyt tähän ongelmaan ennen, ja jos niin miten sait luettelon takaisin?

Juoksin msconfig pari päivää sitten, ja rasti pois kaikki ohjelmat, joita ei ole Microsoftin osat, jotta minun tietokone käynnistyksen nopeammin ...
Eivät tiedä, onko minun tekee oli lähde minun ongelmani nyt ..

Operatiivisen järjestelmän XP

No toivon, voit auttaa minua.

/ PranX
Old 17. Sep 2007, 10:29
Rahoittajien ryhmän

Tässä on mahdollista korjata.
Olen noteerataan joku vaan dont lainata me.lol
Quote:
Ohjauspaneeli - kuvakkeet kadonneet
Napsauta Käynnistä-painiketta ja kirjoita regedit

Siirry: HKEY_CURRENT_USER \ Control Panel \ ei ladata

Katso oikeanpuoleisessa ruudussa ja näet Ohjauspaneelin kuvakkeet, jotka on poistettu käytöstä. Voit joko oikealla klikkaa "ei ladata" aliavain ja valitse Poista, jos haluat palauttaa kaikki vammaiset kuvakkeita, tai voit oikeus napsauta kutakin erien oikeanpuoleisessa ruudussa ja valitse Poista valikoivasti palauttaa ne. Selaa jopa Ohjauspaneeli Applets on luettelo siitä, mitä kukin on.

Muutos näkyy, kun seuraavan kerran avaat Ohjauspaneeli.

My System: Krlll

Processor (s):
Intel Q9550@4.33Ghz
Emolevy:
Gigabyte GA-EP45-UD3P
RAM-muisti:
4x2GB OCZ Platinum PC8500
Graphics Card (s):
Gainward 4870X2 (840 Core 940 MEM)
Äänikortti:
Laivaostoksista HDA
Kiintolevy (t):
Muutama lol 1650GB yhteensä
Optinen asema (t):
1xDVD Philips DVD +-RW
Asia / PSU:
Antec 1200/Enermax Infiniti 720W
Jäähdytys:
Tuniq Tower 120
Network / Internet:
Dual Gigabit Ethernet
Monitor (t):
Acer 22 "laajakuva
Operating System (s):
Vista x64 Ultimate
Old 17. Sep 2007, 11:48
Moderator Group

Myös msconfig olisi käytettävä vianetsintään.

Jos haluat ohjata käynnistyksen kohteita käyttää käynnistyksen hallinta, kuten Käynnistys 1.3

Old 17. Sep 2007, 12:10
Jäsen

Nope, joka ei toiminut Krilli, mutta kiitos yrittää vaikka:)

Kun siirryn kansio on yksi niistä, että en voi poistaa sen lukee "standard" tyypin "REG_SZ" ja sen arvo lukee "ei määritelty"

Voisiko tämä olla ongelma?

Ja jos näin on mahdollinen "fixers"? :)

Best Regards:

PranX
Old 17. Sep 2007, 12:17
Jäsen

Hej Evil Fantasy

Kiitos neuvoa:) startupmanager nyt ladata:)

Mutta on olemassa yksi asia, en ymmärrä, ja että miten voisin sotku tätä, jos en ruksata kaikki ikkunat aplications? Olen jopa käyttänyt toiminto piilottaa Windows aplications "

/ PranX
Old 17. Sep 2007, 12:24
Moderator Group

Kuinka kauan sitten näin pääsi käymään?

Voit tehdä järjestelmän palauttaminen saada se takaisin.

Olen kerran jälkeen, jota käsitellään samanlainen ongelma tähän. Vianmääritys se kesti päivän ja noin 6 sivua arvosta virkaa ja en muista, jos se on ollut koskaan jäljittää, miten korjata sen oikein.

Old 17. Sep 2007, 12:48
Jäsen

Itse en tiedä, kuinka kauan sitten tämä ongelma jatkuu.

En käytä, että specifik luetteloa hyvin usein. se voisi olla kuukauden tai niin.

En todellakaan tiedä excatly mitä järjestelmän palauttaminen tarkoittaa.

Eikö se tarkoita sitä, että jouduin luopumaan kaikesta I tuodaan tietokoneeseen (kuvat, videot, asiakirjat jne.?) Tai mitä excatly se oikeuttaa?

Heh, olen lähes hävetä rajoissa minun tietääkseni:) Mutta kuten viisas mies kerran sanoi minulle:

"Eräs viisas mies on mies, joka tietää täsmälleen, mitä hän ja mitä ei tiedä"

/ PranX
Old 17. Sep 2007, 12:54
Moderator Group

Järjestelmän palauttaminen. Suoraan työpöydällesi oikeus napsauta Oma tietokone> Ominaisuudet> Järjestelmän palauttaminen.

Se on väline, että jos jotain menee epäkuntoon voit palauttaa järjestelmän takaisin muutaman tunnin tai jopa muutaman päivän tarkka siitä, miten se oli. Ei tietojen menettämistä ellet oli asennettu jotain välillä palautuspisteet.

Old 17. Sep 2007, 14:40
Jäsen

Hmm. Nyt olen yrittänyt järjestelmän palauttamista. Valitettavasti se ei toimi. Olen yrittänyt muutaman muun muassa hyvin ... Ei se toimii: (

Pitää mennä nukkumaan, mutta kiitos yrittää auttaa minua EvilF.

Olen yhä etsivät vastausta joten jos joku sai jopa niiden hihassa I'd love it:)

Best Regards:

PranX
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.