![]() |
|
| |||
| |||
| Am bruger Windows XP og få denne fejlmeddelelse. Jeg kan komme ind i fejlsikret tilstand, men ikke kan få start-menuen til at køre, det er kun en blank skærm. Er der en måde at få denne fil tilbage? Det skete ikke længe efter en bagdør trojanske blev fundet på min PC. Kan de være tilsluttet? Har AVG anti-virus software, men det gjorde ikke finde den. Var et Spyware-program, som hun har overtaget, og så er jeg karantæne det. Hjælp! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du ikke kan komme ind i Windows det gør det vanskeligt at erstatte filer.
Hvis jeg var dig ville jeg bare sætte XP cd i pc'en og gøre en Windows repair. Det bør kun tage 30 min og din PC vil stadig være den samme måde, som det var før. Hvis du ikke ved, hvordan du gør det let me know. Mit system: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Ah, ikke har en XP-cd'en. Har den manglende fil på en USB memory stick og starte op i fejlsikret tilstand. Når jeg forsøger at vælge det drev, den siger enhed ikke er klar. Enhver idé, hvad de skal gøre nu? |
|
| |||
| |||
| Er USB-pen drev arbejde i en anden maskine? |
|
| |||
| |||
| Ja, det gør, netop har brugt det i computeren, jeg er på nu. |
|
| |||
| |||
| Hmmm. Thats ulige, dens mulige USB er rodet op på dine andre PC også. Jeg vil foreslå, at trykke på F8, når tænder pc'en, og vælg 'sidst kendte konfiguration, at arbejdet "i stedet for fejlsikret tilstand. Undlade at få en XP-cd'en. |
|
| |||
| |||
| Sidst kendte konfiguration heller ikke fungerer! Har fået en XP SP2 cd, vil det så gøre noget? |
|
| |||
| |||
| Nope. |
|
| |||
| |||
| Der var ikke en cd med computeren. Er der en måde at genoprette det, uden at miste data? |
|
| |||
| |||
| Hvad mærke er pc'en? Er gendanne software indbygget i computeren? Chancerne er, selvom du kan få adgang til de indbyggede genoprette funktionen det vil udslette alt. Bedste for at få en XP-cd, de fleste mennesker har en, kan du ikke låne en? |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hjælp avg filen mangler har ingen virus software | christine154 | Virus, Spyware & Sikkerhed | 2 | 17 august 2008 04:21 |
| Windows 98 system fil mangler | hehosilver | Windows-operativsystemer | 5 | 16 august 2008 10:05 |
| Sims 2 plejer installere på min Vista comp manglende fil autorungui.dll hjælpe eek = ( | winrii | PC & Console Gaming | 4 | 25. maj 2008 03:17 |
| Manglende fil forhindrer start - hal.dll | lloydwoodford91 | Windows-operativsystemer | 1 | 4. maj 2008 09:18 |
| Dll fil mangler | dsleet | Windows-operativsystemer | 13 | 25 juli 2007 15:47 |
| Thread Tools | |
| |