![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Am käytät Windows XP: ssä ja saada tämän virheilmoituksen. Voin päästä vikasietotilassa, mutta ei voi saada Käynnistä-valikosta ajaa, se on vain tyhjä ruutu. Onko olemassa tapa saada tämä tiedosto takaisin? Tämä tapahtui vähän aikaa sen jälkeen, kun takaoven troijalaisen todettiin minun PC. Voisivatko ne olla yhteydessä? Onko AVG anti-virus ohjelmisto, mutta se ei löydä sitä. Oli Spyware ohjelma, joka valitsi sen ja sitten karanteenissa sitä. Apu! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos et voi päästä ikkunat sitä on vaikea korvata tiedostoja.
Jos olisin sinä olin juuri XP CD-levy tietokoneeseen ja tehdä ikkunoiden korjausta. On vain 30 min ja tietokoneen edelleen samalla tavalla se oli ennen. Jos et tiedä miten tämä haluan tietää. My System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Ah, ei ole sai XP: n CD-levyltä. Ovat saaneet puuttuvat tiedoston USB-tikulle ja käynnistetään jopa vikasietotilassa. Kun yritän valita ajaa, se sanoo, laite ei ole valmis. Mitään käsitystä siitä, mitä tehdä seuraavaksi? |
|
| |||
| |||
| Onko USB-kynä ajaa työtä toiselle koneelle? |
|
| |||
| |||
| Kyllä, se on juuri käyttänyt sitä tietokoneen olen nyt. |
|
| |||
| |||
| Hmmm. thats outoa, sen mahdollista USB on sekaisin teidän muiden PC myös. Haluaisin ehdottaa painamalla F8-näppäintä, kun virtaa tietokoneeseen ja valitse "viimeinen tunnettu kokoonpano, jotka toimivat" sijasta vikasietotilassa. Jos tämä ei ole mahdollista saada XP: n CD-levyltä. |
|
| |||
| |||
| Viimeisin tunnettu kokoonpano ei toimi joko! Onko sai XP SP2-CD, on, että tee mitään? |
|
| |||
| |||
| Nope. |
|
| |||
| |||
| Ei ollut CD tietokoneen kanssa. Onko tapa palauttaa se, menettämättä tietoja? |
|
| |||
| |||
| Mikä merkki on PC? Onko palauttaa ohjelmiston sisäänrakennettu tietokone? Mahdollisuudet ovat vaikka voit käyttää rakennettu palauttaa ominaisuus se hävittää kaiken. Best saada XP: n CD, useimmat ihmiset ovat yksi, ei voi teitä lainaksi? |