![]() |
|
| |||
| |||
| Am bruker Windows XP og får denne feilmeldingen. Jeg kan komme inn i sikker modus, men kan ikke komme på Start-menyen for å kjøre, det er bare en tom skjerm. Er det en måte å få dette bildet tilbake? Dette skjedde ikke lenge etter en bakdør trojaneren ble funnet på min PC. Kan de være koblet? Har AVG anti virus programvare men fant den ikke. Var en Spyware program som plukket den opp og så karantene det. Hjelp! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du ikke kan komme inn i windows det gjør det vanskelig å erstatte filer.
Hvis jeg var deg jeg ville bare sette XP CD på PCen og gjør en windows reparasjon. Det burde ta bare 30 minutter og PC vil fortsatt være på samme måte som det var før. Hvis du ikke vet hvordan du gjør dette gi meg beskjed. Min System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Ah, har ikke fått en XP CD. Har den manglende filen på en USB minnepinne og starte opp i sikker modus. Når jeg prøver å velge stasjonen, står det at enheten ikke klar. Aner du hva de skal gjøre? |
|
| |||
| |||
| Støtter USB-penn stasjonen arbeide i en annen maskin? |
|
| |||
| |||
| Ja, det gjør det, har bare brukt det i datamaskinen jeg på nå. |
|
| |||
| |||
| Hmmm. Det er merkelig, det er mulig USB er messed opp på de andre PC også. Jeg foreslår at du trykke F8 når strømtilførselen PCen på og velg "siste kjente konfigurasjon som virket" i stedet for sikker modus. Mislighold som får en XP-CD. |
|
| |||
| |||
| Siste kjente konfigurasjonen fungerer ikke heller! Har en XP SP2-CD, vil det gjøre noe? |
|
| |||
| |||
| Nope. |
|
| |||
| |||
| Det var ikke en CD med datamaskinen. Er det en måte å gjenopprette den, uten å miste data? |
|
| |||
| |||
| Hva merket er PC? Er gjenopprette programvare innebygd i datamaskinen? Sjansen er stor selv om du kan få tilgang til den innebygde gjenopprette funksjonen vil den tørke alt. Best å få en XP-CD, de fleste har en, kan du ikke låne en? |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hjelp avg fil mangler har ingen virus programvare | christine154 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 2 | 17 august 2008 04:21 |
| Windows 98 systemfilen mangler | hehosilver | Windows-operativsystemer | 5 | 16 august 2008 10:05 |
| Sims 2 wont installere på Vista comp manglende filen autorungui.dll hjelpe eek = ( | winrii | PC & Console Gaming | 4 | 25 mai 2008 03:17 |
| Manglende filen forhindrer oppstart - hal.dll | lloydwoodford91 | Windows-operativsystemer | 1 | 4 mai 2008 09:18 |
| Dll fil mangler | dsleet | Windows-operativsystemer | 13 | 25 juli 2007 15:47 |
| Thread Tools | |
| |