mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Manglende fil forhindrer start - hal.dll

Reply

Thread Tools
Old 4. maj 2008, 08:49
Medlem Gruppen

Default Manglende fil forhindrer start - hal.dll

Hvornår starter min computer, jeg får denne fejlmeddelelse lige efter acer skærm og GPU oplysninger.

<windowsroot> \ system32 \ hal.dll mangler eller er beskadiget. Geninstaller

(eller noget lignende til at)

Du kan ikke gå videre end det. Hvis du trykker på en tast, systemet genstarter, og det samme sker.

Jeg har fået en disk til XP Professional, men geninstallere det betyder, at jeg ville løs alle mine dokumenter ikke ville det, og dem har jeg ikke bakkes op.

Please hjælp, ideer eller forslag vil blive værdsat. Jeg tænker et system gendanne ville være en mulighed, men hvordan gør jeg, at uden at miste dokumenter.

Jeg har fået to 160GB hardrives derinde, så jeg kunne forlade en med min docs og de nuværende vinduer alene og geninstallere XP på den anden?

HJÆLP!?
Old 4. maj 2008, 09:18
Redaktør Gruppen

Default Manglende fil forhindrer start - hal.dll

Windows XP Reparation Installer

http://www.michaelstevenstech.com/XPrepairinstall.htm

Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Startup Application Hjælp - Indsæt en. Exe-fil, så den vil startprocessen med vinduer Sasstraliss Windows-operativsystemer 1 4. maj 2009 09:52
Hjælp avg filen mangler har ingen virus software christine154 Virus, Spyware & Sikkerhed 2 17 august 2008 04:21
NTLDR mangler besked ved start julez Windows-operativsystemer 3 6. maj 2008 04:30
Forsvundne Browseui.dll fil SAZ Windows-operativsystemer 20 23 december 2007 12:21
Dll fil mangler dsleet Windows-operativsystemer 13 25 juli 2007 15:47
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.