mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Ontbrekende bestand voorkomt opstarten - Hal.dll

Reply

Thread Tools
Old 4 mei 2008, 08:49
Lid Fractie

Default Ontbrekende bestand voorkomt opstarten - Hal.dll

Bij het opstarten van mijn computer krijg ik deze foutmelding net na de acer scherm en GPU informatie.

<windowsroot> \ system32 \ Hal.dll ontbreekt of is beschadigd. Gelieve opnieuw

(of iets dergelijks aan dat)

U kunt niet verder dan dat. Als u op een toets drukt het systeem opnieuw opstart en hetzelfde gebeurt.

Ik heb een schijf voor de herinstallatie van XP Professional, maar dat betekent dat ik al mijn losse documenten zou het niet, en deze heb ik geen back-up.

Please help, ideeën of suggesties worden gewaardeerd. Ik denk een systeem te herstellen zou een mogelijkheid, maar hoe doe ik dat zonder verlies van documenten.

Ik heb twee 160GB hardrives daar dus ik kon verlaten enerzijds met mijn docs en de huidige Windows XP opnieuw te installeren en alleen aan de andere kant?

HELP!?
Old 4 mei 2008, 09:18
Moderator Groep

Default Ontbrekende bestand voorkomt opstarten - Hal.dll

Windows XP Repair Install

http://www.michaelstevenstech.com/XPrepairinstall.htm

Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Startup Application Help - Plaats een. Exe bestand zodat het opstarten met Windows Sasstraliss Windows besturingssystemen 1 4 mei 2009 09:52
Help Gem ontbreekt hebben geen virus software christine154 Virus, spyware & Security 2 17 aug 2008 04:21
NTLDR ontbreekt bericht bij het opstarten Julez Windows besturingssystemen 3 6 mei 2008 04:30
Vermiste Browseui.dll bestand Saz Windows besturingssystemen 20 23 dec 2007 12:21
Dll-bestand ontbreekt dsleet Windows besturingssystemen 13 25 jul 2007 15:47
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.