mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Manglende filen forhindrer oppstart - hal.dll

Reply

Thread Tools
Old 4 mai 2008, 08:49
Medlem Group

Default Manglende filen forhindrer oppstart - hal.dll

Når du starter opp maskinen min jeg får denne feilmeldingen rett etter Acer skjerm og GPU informasjon.

<windowsroot> \ system32 \ hal.dll mangler eller er skadet. Installer

(eller noe som ligner på det)

Du kan ikke gå noe mer enn det. Hvis du trykker på en tast systemet starter på nytt og det samme skjer.

Jeg har fått en plate for XP Professional men installere det betyr at jeg ville tape alle dokumentene mine ville ikke det, og disse har jeg ikke sikkerhetskopiert.

Vennligst hjelp, ideer eller forslag ville være verdsatt. Jeg tenker noe systemgjenopprettingspunkt vil være en mulighet, men hvordan gjør jeg det uten å miste dokumenter.

Jeg har fått to 160GB hardrives der så jeg kunne forlate en med mine dokumenter og gjeldende Windows alene og installere XP på den andre?

HJELP!
Old 4 mai 2008, 09:18
Moderator Group

Default Manglende filen forhindrer oppstart - hal.dll

Windows XP Repair Install

http://www.michaelstevenstech.com/XPrepairinstall.htm

Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Oppstart Application Hjelp - Sett en. Exe-filen slik at det vil oppstart med vinduer Sasstraliss Windows-operativsystemer 1 4 mai 2009 09:52
Hjelp avg fil mangler har ingen virus programvare christine154 Virus, spionprogrammer og sikkerhet 2 17 august 2008 04:21
NTLDR mangler melding ved oppstart julez Windows-operativsystemer 3 6 mai 2008 04:30
Manglende browseui.dll fil Saz Windows-operativsystemer 20 23 desember 2007 12:21
Dll fil mangler dsleet Windows-operativsystemer 13 25 juli 2007 15:47
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.