mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystem

Register

Saknad fil förhindrar start - Hal.dll

Reply

Thread Tools
Old 4 maj 2008, 08:49
Ledamot Gruppen

När du startar datorn får jag detta felmeddelande strax efter Acer skärm och GPU information.

<windowsroot> \ system32 \ Hal.dll saknas eller är skadad. Installera

(eller något liknande det som)

Du kan inte gå längre än så. Om du trycker på en knapp systemet startas och samma händer.

Jag har en skiva för XP Professional men installerar det betyder att jag skulle förlora alla mina handlingar skulle inte det, och jag har inte säkerhetskopieras.

Snälla hjälp, alla idéer eller förslag skulle uppskattas. Jag tänker en systemåterställningspunkt skulle vara en möjlighet, men hur gör jag det utan att förlora handlingar.

Jag har två 160 GB hardrives där inne så jag kunde lämna ett med mina docs och fönster ensam och installera XP på den andra?

HJÄLP!?
Old 4 maj 2008, 09:18
Moderator-gruppen

Windows XP Repair Install

http://www.michaelstevenstech.com/XPrepairinstall.htm

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.