mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Missing "SearchSetting.msi" pelase hjælpe!

Reply

Thread Tools
Old 8. januar 2008, 12:33
Ny Medlem Gruppen

Default Missing "SearchSetting.msi" pelase hjælpe!

Everytime I open sometnig relateret til mine vinduer .. (f.eks: Min computer, Windows Internet exploer ext ..) Jeg får dette vindue dukker op sayin "Vent, mens Windows konfigurerer søgeindstillinger" og derefter anoughter vindue dukker op sayin
"Den funktion, du prøver at bruge, er på et netværk ressource det er unavalible.
Klik på OK for at forsøge igen, eller skriv en anden sti til en mappe med installationspakken "SearchSetting.msi" i bext nedenfor "
så nogle så ned, kunne han linje i thik jeg måtte have mig dette.
gør en kende hakke at løse dette problem ?....
eller endda hvor jeg kan hente filen?
pleae hjælp!
Old 9 januar 2008, 15:38
Redaktør Gruppen

Strange ...

Du indsendt dette spørgsmål på et andet forum tidligt i går. Du fik et udmærket svar til at bruge værktøjet Kontrolprogram til systemfiler kort tid senere. Så kan du komme og efter det samme her.

Her var dine andre indlæg http://www.techsupportforum.com/micr...ease-help.html

Du kan være i stand til at komme uden om problemet uden en disk, fordi mange computere, der kommer preinstalled med XP vil have XP diskbilledet brændt til HD.

Her er nogle instruktioner

Citat:
Der er omstændigheder, hvor du kan have en juridisk installation af Windows XP uden en installations-cd. Dette kan medføre, at nogle panik, når du senere til opgave at sikre, at du har cd'en, før du installerer en anden software eller hardware. Hvis du er juridiske chancer er du okay though.
Det scenario, der synes mest almindelige er en producent, som præ-installerer Windows XP for dig, og derefter ikke give dig en cd for at gå med det. Jeg tror, det er en dårlig praksis, men jeg forstår, at det kan redde fabrikanten og i sidste ende dig en lille smule penge.
Forhåbentlig vil det, at producenten har gjort, er kopi af Windows XP-cd-rom-billede til din harddisk. Harddiske er så store i disse dage at gøre det fylder meget lidt plads og har nogle fordele, jeg vil tale om i en anden.
For at finde ud af, om cd-rom-billede på din maskine, søge efter en mappe med navnet I386. Der kan være flere, men den, vi interesserer os for, vil indeholde tæt til 7.000 sager, hvoraf to vil blive Winnt.exe og winnt32.exe. Mappen I386 er typisk en af de top-niveau mapper på distributionen cd-rom, men vigtigst er det den mappe, der indeholder de uddelte kopi af Windows XP. Winnt.exe og Winnt32.exe er DOS og beskyttede tilstand setup programmer, hhv. (Du må kun brug for disse, hvis du havde planer om at re-installere Windows XP fra bunden - jeg bruger dem her som en nem måde at identificere, at vi har den rigtige mappe.)
Så nu, at du ved, du har cd-rom-billede, hvad nu hvis nogle senere installation anmoder om, at cd-rom?
Ikke at bekymre dig, det er faktisk ret simpelt. Typisk "Indsæt cd" vises kun har en OK og Annuller knappen. Tryk på OK, gør det muligt at mislykkes. Den næste dialogboks vil typisk bede dig om at angive placeringen af den cd-rom, skal du blot skrive i den fulde sti til mappen I386 du opdaget ovenfor.
That's it. Men det bliver bedre.
Windows husker. Nu hvor du har fortalt Windows, hvor installations-cd'en billede er det vil huske det. Næste gang du er i en situation, der kan kræve din installations-cd'en til Windows vil se der først, hvis den konstaterer, hvad den har brug for så vil det ikke genere at spørge dig for det.
Personligt finder jeg, at Ret smart - så meget, at selv om jeg har min Windows-cd jeg vil også kopiere den til min harddisk og punkt Windows til at kopiere det første gang, det spørger. Så jeg behøver ikke at tænke på det, eller indsæt cd'en igen. Og denne teknik virker for mange andre cd-rom-baserede produkter, herunder Microsoft Office.

Mit system: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Bundkort:
Asus P5Q Pro
RAM Hukommelse:
OCZ 8GB 800 MHz
Grafikkort (r):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Ombord
Harddisk (e):
Langt
Optisk drev (r):
Sony al cheapo en.
Sag / PSU:
Antec tre hundrede
Køling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfælde fans.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 10 januar 2008, 13:18
Ny Medlem Gruppen

Jeg nej jeg lagt det på flere fourms lol
og jeg har tryed Kontrolprogram til systemfiler, men stadig ikke se !:/...
og jeg fandt, at oplysninger, du fandt mig alreday stadig fanx selv.
wel jeg tryed at flytte det til dem begge filer, den siger.
Men er du ment til at køre så?. Jeg slags fik forvirret. Jeg har ikke køre dem justincase det re-installere alt fra bunden.
thanx 4 forslaget.
Old 10 januar 2008, 13:54
Redaktør Gruppen

Tbh, hvis værktøjet Kontrolprogram til systemfiler ikke kunne hjælpe det er nok lettest bare at gøre en ren geninstallation. Jeg forventer, at det kunne være en virus relateret problem alligevel.

Old 8 maj 2008, 23:26
Ny Medlem Gruppen

Jeg fik det samme problem, og det var ikke muligt at løse det ved at geninstallere Windows XP SP2 på min pc.
Det sømme, at problemet bliver, når jeg downloadet, nogle dage før en MP3-programmer fra internettet. Det er derfor, jeg synes er en form for adware.

Problemet, som er sagt af andre medlemmer, er, at når jeg prøvede at køre enten Internet Explorer eller Windows Stifinder, pc'en kører popup af Windows installeret og derefter en anden popup kommer frem med navnet "searchsettings". Det kørte mig tosset.

Men da jeg kiggede på de mapper på min pc med det navn, det er hvad jeg fandt:
Under stien: C: \ Programmer \ Search Settings der, hvor nogle filer og jeg mappe, der indeholder mappen kb125 og et par filer på den. På denne vej jeg fundet den fil SearchSettings.exe og indskriften: Søgeindstillinger Application liste Se alle Parfume Services Inc.

Du kan se derovre Selskabet, der vises "bag" de løbende proces.

Dette er, hvordan jeg løser problemet (som administrator kan kontrollere og rådgive os alle, hvis dette er rigtigt. Faktisk ved jeg ikke, men det virker for mig)

1. Jeg kør "regedit" på flugt anvendelse af XP.
2. ]Jeg lave en sikkerhedskopi af registreringsdatabasen, fordi jeg planlagt at slette nogle filer af det. (dette er meget farligt, fordi du kan gøre din pc til at knuse)
3. Jeg kiggede ind i registreringsdatabasen for denne kæde E312764E-7706-43F1-8DAB-FCDD2B1E416D og fundet det på følgende tre registre og slettet dem. Bemærk, at følgende tre registre ikke er de eneste, der indeholder den samme kæde:

A. HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ Classes \ SearchSettings.BHO.1 \ CLSID
B. HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ Classes \ SearchSettings.BHO \ CLSID
Slettes også i registreringsdatabasen (o værdi), der er under den tidligere sti, og som navn er CurVer,
C. HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ Microsoft \ Windows \ Cu rrentVersion \ Explorer \ Browser Helper Objects (E312764E-7706-43F1-8DAB-FCDD2B1E416D)

4. Så gik jeg til den mappe, hvor jeg har den searchSettings fil, der var under stien:
5. "C: \ Programmer \ Search Settings" og slette alle de filer (Fordi jeg havde problem at lade "SearchSettings", jeg har lige skiftet navn, hvis nogle af registreringsdatabasen forsøgt at finde det.
6. Lukning min pc og begyndte Over

Og det virker!
Old 8 maj 2008, 23:56
Redaktør Gruppen

Lad os kigge på en HJT log.

Download og omdøbe HijackThis (HJT)
  • Dobbeltklik på HJTInstall.
  • Klik på Installer knappen.
  • Det vil automatisk placere HJT i C: \ Programmer \ TrendMicro \ HijackThis \ HijackThis.exe.
  • Efter installere, HijackThis bør åbne for dig.
  • Luk HijackThis og omdøb den.
  • Gå til C: \ Programmer \ Trend Micro \HijackThis.exe
  • Højreklik på HijackThis.exe og vælge Omdøb.
  • Skriv sniper.exe og tryk Indtast.
  • Højreklik påsniper.exe og vælge Send til > Desktop (Opret genvej)
  • Fra skrivebordet åbne Hijackthis.
  • Hvis du bruger Windows Vista, Højreklik på og Kør som administrator.
  • Klik på Må en systemscanning og gemme en logfil knappen
  • Hijackthis vil scanning og derefter en log åbnes i Notesblok.
  • Kopier og derefter indsætte hele indholdet i loggen i dit indlæg.
  • Må ikke har Hijackthis fastsætte noget endnu. Det meste af det, det finder er ufarlige eller ligefrem nødvendig.
Selv om vi har omdøbt Hijackthis til snigskytte, vil vi stadig referere til det som Hijackthis eller HJT.

Old 11 maj 2008, 19:18
Ny Medlem Gruppen

Her er det:

Scan gemt kl 09:15:33, den 11/05/2008
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)
Boot mode: Normal
Kørende processer:
C: \ WINDOWS \ System32 \ smss.exe
C: \ WINDOWS \ system32 \ Winlogon.exe
C: \ WINDOWS \ system32 \ Services.exe
C: \ WINDOWS \ system32 \ Lsass.exe
C: \ WINDOWS \ system32 \ Svchost.exe
C: \ WINDOWS \ System32 \ Svchost.exe
C: \ Programmer \ Archivos comunes \ Symantec Shared \ ccSetMgr.exe
C: \ Programmer \ Archivos comunes \ Symantec Shared \ ccEvtMgr.exe
C: \ Programmer \ Archivos comunes \ Symantec Shared \ SPBBC \ SPBBCSvc.exe
C: \ WINDOWS \ system32 \ Spoolsv.exe
C: \ Archivos de programa \ Archivos comunes \ Apple \ Mobile Device Support \ bin \ AppleMobileDeviceService.exe
C: \ Programmer \ WIDCOMM \ Bluetooth Software \ bin \ btwdins.exe
C: \ Programmer \ Symantec AntiVirus \ DefWatch.exe
c: \ archiv ~ 1 \ McAfee \ McAfee AntiSpyware \ massrv.exe
c: \ Programmer \ mcafee.com \ agent \ mcdetect.exe
c: \ ARCHIV ~ 1 \ mcafee.com \ agent \ mctskshd.exe
C: \ Archivos de programa \ Archivos comunes \ Microsoft Shared \ VS7DEBUG \ MDM.EXE
C: \ WINDOWS \ system32 \ Svchost.exe
C: \ Programmer \ Symantec AntiVirus \ Rtvscan.exe
C: \ Programmer \ DynDNS Updater \ DynDNS.exe
C: \ WINDOWS \ Explorer.EXE
C: \ WINDOWS \ AGRSMMSG.exe
C: \ Programmer \ McAfee.com \ VSO \ mcvsshld.exe
c: \ Programmer \ mcafee.com \ agent \ mcagent.exe
c: \ archiv ~ 1 \ mcafee.com \ VSO \ mcvsescn.exe
C: \ archiv ~ 1 \ mcafee \ MCAFEE ~ 1 \ masalert.exe
C: \ Programmer \ Java \ jre1.6.0_05 \ bin \ jusched.exe
C: \ Programmer \ HP \ HP Software Update \ HPWuSchd.exe
C: \ Programmer \ HP \ hpcoretech \ hpcmpmgr.exe
C: \ WINDOWS \ SOUNDMAN.EXE
C: \ WINDOWS \ system32 \ igfxtray.exe
C: \ WINDOWS \ system32 \ hkcmd.exe
C: \ Programmer \ Archivos comunes \ Symantec Shared \ ccApp.exe
C: \ ARCHIV ~ 1 \ SYMANT ~ 1 \ VPTray.exe
C: \ Archivos de programa \ iTunes \ iTunesHelper.exe
C: \ Programmer \ Microsoft ActiveSync \ wcescomm.exe
C: \ WINDOWS \ system32 \ Ctfmon.exe
C: \ Programmer \ Google \ GoogleToolbarNotifier \ GoogleToolba rNotifier.exe
C: \ Archivos de programa \ HP \ Digital billedbehandling \ bin \ hpqtra08.exe
C: \ ARCHIV ~ 1 \ MI3AA1 ~ 1 \ rapimgr.exe
C: \ Programmer \ Internet Explorer \ IEXPLORE.EXE
C: \ Programmer \ Archivos comunes \ Microsoft Shared \ Encarta Web Companion \ 2007 \ ENCWCSVR.EXE
C: \ Archivos de programa \ iPod \ bin \ iPodService.exe
C: \ Archivos de programa \ Microsoft Office \ Office11 \ WINWORD.EXE
C: \ Programmer \ Microsoft Office \ Office11 \ Powerpnt.exe
C: \ Programmer \ Nero \ Nero 7 \ Nero StartSmart \ NeroStartSmart.exe
C: \ Programmer \ Adobe \ Acrobat 5.0 \ Acrobat \ Acrobat.exe
C: \ Programmer \ Archivos comunes \ Adobe \ Web \ AOM.exe
C: \ Programmer \ Nero \ Nero 7 \ Core \ nero.exe
C: \ Archivos de programa \ Trend Micro \ HijackThis \ HijackThis.exe
R0 - HKCU \ Software \ Microsoft \ Internet Explorer \ Toolbar, LinksFolderName = Vínculos
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - (06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3) - C: \ Programmer \ Adobe \ Acrobat 5.0 \ Acrobat \ ActiveX \ AcroIEHelper.ocx
O2 - BHO: SSVHelper Class - (761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43) - C: \ Programmer \ Java \ jre1.6.0_05 \ bin \ ssv.dll
O2 - BHO: Complemento del Asistente para Internet de Encarta - (955BE0B8-BC85-4CAF-856E-8E0D8B610560) - C: \ Programmer \ Archivos comunes \ Microsoft Shared \ Encarta Web Companion \ 2007 \ ENCWCBAR.DLL
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - (AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7) - c: \ Programmer \ google \ googletoolbar2.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Notifier BHO - (AF69DE43-7D58-4638-B6FA-CE66B5AD205D) - C: \ Programmer \ Google \ GoogleToolbarNotifier \ 3.0.1225.986 8 \ swg.dll
O3 - Toolbar: McAfee VirusScan - (BA52B914-B692-46c4-B683-905236F6F655) - c: \ archiv ~ 1 \ mcafee.com \ VSO \ mcvsshl.dll
O3 - Toolbar: Asistente para Internet de Encarta - (147D6308-0614-4112-89B1-31402F9B82C4) - C: \ Programmer \ Archivos comunes \ Microsoft Shared \ Encarta Web Companion \ 2007 \ ENCWCBAR.DLL
O3 - Toolbar: & Google - (2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F) - c: \ Programmer \ google \ googletoolbar2.dll
O4 - HKLM \ .. \ Run: [AGRSMMSG] AGRSMMSG.exe
O4 - HKLM \ .. \ Run: [VSOCheckTask] "C: \ ARCHIV ~ 1 \ McAfee.com \ VSO \ mcmnhdlr.exe" / checktask
O4 - HKLM \ .. \ Run: [VirusScan Online] C: \ Programmer \ McAfee.com \ VSO \ mcvsshld.exe
O4 - HKLM \ .. \ Run: [MCAgentExe] c: \ ARCHIV ~ 1 \ mcafee.com \ agent \ mcagent.exe
O4 - HKLM \ .. \ Run: [OASClnt] C: \ Programmer \ McAfee.com \ VSO \ oasclnt.exe
O4 - HKLM \ .. \ Run: [_AntiSpyware] c: \ archiv ~ 1 \ mcafee \ MCAFEE ~ 1 \ masalert.exe
O4 - HKLM \ .. \ Run: [MCUpdateExe] c: \ ARCHIV ~ 1 \ mcafee.com \ agent \ mcupdate.exe
O4 - HKLM \ .. \ Run: [QuickTime Task] "C: \ Archivos de programa \ QuickTime \ qttask.exe"-atboottime
O4 - HKLM \ .. \ Run: [SunJavaUpdateSched] "C: \ Programmer \ Java \ jre1.6.0_05 \ bin \ jusched.exe"
O4 - HKLM \ .. \ Run: [HP Software Update] "C: \ Programmer \ HP \ HP Software Update \ HPWuSchd.exe"
O4 - HKLM \ .. \ Run: [HP Component Manager] "C: \ Programmer \ HP \ hpcoretech \ hpcmpmgr.exe"
O4 - HKLM \ .. \ Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
O4 - HKLM \ .. \ Run: [IgfxTray] C: \ WINDOWS \ system32 \ igfxtray.exe
O4 - HKLM \ .. \ Run: [HotKeysCmds] C: \ WINDOWS \ system32 \ hkcmd.exe
O4 - HKLM \ .. \ Run: [NvCplDaemon] "C: \ Programmer \ Archivos comunes \ Symantec Shared \ ccApp.exe"
O4 - HKLM \ .. \ Run: [vptray] C: \ ARCHIV ~ 1 \ SYMANT ~ 1 \ VPTray.exe
O4 - HKLM \ .. \ Run: [iTunesHelper] "C: \ Archivos de programa \ iTunes \ iTunesHelper.exe"
O4 - HKLM \ .. \ Run: [NeroFilterCheck] C: \ Archivos de programa \ Archivos comunes \ Ahead \ Lib \ NeroCheck.exe
O4 - HKCU \ .. \ Run: [H / PC Connection Agent] "C: \ Programmer \ Microsoft ActiveSync \ wcescomm.exe"
O4 - HKCU \ .. \ Run: [Ctfmon.exe] C: \ WINDOWS \ system32 \ Ctfmon.exe
O4 - HKCU \ .. \ Run: [SUPERAntiSpyware] C: \ Programmer \ Google \ GoogleToolbarNotifier \ GoogleToolba rNotifier.exe
O4 - HKUS \ S-1-5-19 \ .. \ Run: [Ctfmon.exe] C: \ WINDOWS \ system32 \ Ctfmon.exe (User 'Servicio LOCAL')
O4 - HKUS \ S-1-5-20 \ .. \ Run: [Ctfmon.exe] C: \ WINDOWS \ system32 \ Ctfmon.exe (User 'Servicio de røde')
O4 - HKUS \ S-1-5-18 \ .. \ Run: [Ctfmon.exe] C: \ WINDOWS \ system32 \ Ctfmon.exe (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS \. DEFAULT \ .. \ Run: [Ctfmon.exe] C: \ WINDOWS \ system32 \ Ctfmon.exe (User 'Default user')
O4 - Startup: MagicDisc.lnk = C: \ Programmer \ MagicDisc \ MagicDisc.exe
O4 - Global Startup: HP Digital Imaging Monitor.lnk = C: \ Archivos de programa \ HP \ Digital Imaging \ bin \ hpqtra08.exe
O8 - Extra sammenhæng menupunktet: E & xportar en Microsoft Excel - res: / / C: \ Archiv ~ 1 \ mikroer ~ 2 \ Office11 \ EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Send en & Bluetooth - C: \ Programmer \ WIDCOMM \ Bluetooth Software \ btsendto_ie_ctx.htm
O9 - Extra button: (no name) - (08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501) - C: \ Programmer \ Java \ jre1.6.0_05 \ bin \ ssv.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Consola de Sun Java - (08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501) - C: \ Programmer \ Java \ jre1.6.0_05 \ bin \ ssv.dll
O9 - Extra button: Create Mobile Favorite - (2EAF5BB1-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F) - C: \ ARCHIV ~ 1 \ MI3AA1 ~ 1 \ INetRepl.dll
O9 - Extra button: (no name) - (2EAF5BB2-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F) - C: \ ARCHIV ~ 1 \ MI3AA1 ~ 1 \ INetRepl.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Create Mobile Favorite ... - (2EAF5BB2-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F) - C: \ ARCHIV ~ 1 \ MI3AA1 ~ 1 \ INetRepl.dll
O9 - Ekstra knap: Referencia - (92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263) - C: \ Archiv ~ 1 \ mikroer ~ 2 \ Office11 \ REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: Barra de búsqueda de Encarta - (B205A35E-1FC4-4CE3-818B-899DBBB3388C) - C: \ Programmer \ Archivos comunes \ Microsoft Shared \ Encarta Search Bar \ ENCSBAR.DLL
O9 - Extra button: @ btrez.dll, -4015 - (CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F) - C: \ Programmer \ WIDCOMM \ Bluetooth Software \ btsendto_ie.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @ btrez.dll, -4017 - (CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F) - C: \ Programmer \ WIDCOMM \ Bluetooth Software \ btsendto_ie.htm
O9 - Ekstra knap: Messenger - (FB5F1910-F110-11D2-BB9E-00C04F795683) - C: \ Archivos de programa \ Messenger \ msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' MENUITEM: Windows Messenger - (FB5F1910-F110-11D2-BB9E-00C04F795683) - C: \ Archivos de programa \ Messenger \ msmsgs.exe
O12 - Plugin for. Spop: C: \ Programmer \ Internet Explorer \ Plugins \ NPDocBox.dll
O16 - DPF: (051D0E35-F4E3-4C8D-B411-AB0875F4C683) (Anark Client 4.0 ActiveX Control) -- http://install.anark.com/client/vers...n/AMClient.cab
O16 - DPF: (0713E8A2-850A-101B-AFC0-4210102A8DA7) (Microsoft TreeView Control, version 5.0 (SP2)) -- http://download.mcafee.com/molbin/sh...2/ComCtl32.cab
O16 - DPF: (4ED9DDF0-7479-4BBE-9335-5A1EDB1D8A21) (McAfee.com Operating System Class) -- http://download.mcafee.com/molbin/sh...1/mcinsctl.cab
O16 - DPF: (4F1E5B1A-2A80-42CA-8532-2D05CB959537) (MSN Photo Upload Tool) -- http://by123fd.bay123.hotmail.msn.co...s/MsnPUpld.cab
O16 - DPF: (54BE6B6F-3056-470b-97E1-BB92E051B6C4) (DeviceEnum Class) -- http://h20264.www2.hp.com/ediags/dd/...osticsxp2k.cab
O16 - DPF: (6F15128C-E66A-490C-B848-5000B5ABEEAC) --
O16 - DPF: (BCC0FF27-31D9-4614-A68E-C18E1ADA4389) (DwnldGroupMgr klasse) -- http://download.mcafee.com/molbin/sh...26/mcgdmgr.cab
O18 - Protocol: skype4com - (FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D) - C: \ Archiv ~ 1 \ Archiv ~ 1 \ Skype \ SKYPE4 ~ 1.DLL
O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple, Inc. - C: \ Archivos de programa \ Archivos comunes \ Apple \ Mobile Device Support \ bin \ AppleMobileDeviceService.exe
O23 - Service: Bluetooth Service (btwdins) - Broadcom Corporation. - C: \ Programmer \ WIDCOMM \ Bluetooth Software \ bin \ btwdins.exe
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - C: \ Programmer \ Archivos comunes \ Symantec Shared \ ccEvtMgr.exe
O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Symantec Corporation - C: \ Programmer \ Archivos comunes \ Symantec Shared \ ccSetMgr.exe
O23 - Service: Symantec AntiVirus Definition Watcher (DefWatch) - Symantec Corporation - C: \ Programmer \ Symantec AntiVirus \ DefWatch.exe
O23 - Service: DynDNS Updater Service (DynDNS_Updater_Service) - Kana Solution - C: \ Programmer \ DynDNS Updater \ DynDNS.exe
O23 - Service: Google Updater Service (gusvc) - Google - C: \ Programmer \ Google \ Common \ Google Updater \ GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: Servicio del iPod (iPod Service) - Apple Inc. - C: \ Archivos de programa \ iPod \ bin \ iPodService.exe
O23 - Service: Kodak Camera Connection Software (KodakCCS) - Ukendt ejer - C: \ Windows \ System32 \ Drivers \ KodakCCS.exe (filen mangler)
O23 - Service: LiveUpdate - Symantec Corporation - C: \ ARCHIV ~ 1 \ Symantec \ LIVEUP ~ 1 \ LUCOMS ~ 1.exe
O23 - Service: McAfee AntiSpyware Service - McAfee, Inc. - c: \ archiv ~ 1 \ McAfee \ McAfee AntiSpyware \ massrv.exe
O23 - Service: McAfee WSC Integration (McDetect.exe) - McAfee, Inc - c: \ Programmer \ mcafee.com \ agent \ mcdetect.exe
O23 - Service: McAfee.com McShield (McShield) - McAfee Inc. - c: \ ARCHIV ~ 1 \ mcafee.com \ VSO \ mcshield.exe
O23 - Service: McAfee Task Scheduler (McTskshd.exe) - McAfee, Inc - c: \ ARCHIV ~ 1 \ mcafee.com \ agent \ mctskshd.exe
O23 - Service: McAfee SecurityCenter Update Manager (mcupdmgr.exe) - McAfee, Inc - C: \ ARCHIV ~ 1 \ McAfee.com \ Agent \ mcupdmgr.exe
O23 - Service: NBService - Nero AG - C: \ Archivos de programa \ Nero \ Nero 7 \ Nero BackItUp \ NBService.exe
O23 - Service: NMIndexingService - Nero AG - C: \ Programmer \ Archivos comunes \ Ahead \ Lib \ NMIndexingService.exe
O23 - Service: Pml Driver HPZ12 - HP - C: \ WINDOWS \ system32 \ HPZipm12.exe
O23 - Service: SAVRoam (SavRoam) - symantec - C: \ Programmer \ Symantec AntiVirus \ SavRoam.exe
O23 - Service: Symantec Network Drivers Service (SNDSrvc) - Symantec Corporation - C: \ Programmer \ Archivos comunes \ Symantec Shared \ SNDSrvc.exe
O23 - Service: Symantec SPBBCSvc (SPBBCSvc) - Symantec Corporation - C: \ Programmer \ Archivos comunes \ Symantec Shared \ SPBBC \ SPBBCSvc.exe
O23 - Service: Symantec AntiVirus - Symantec Corporation - C: \ Programmer \ Symantec AntiVirus \ Rtvscan.exe
O23 - Service: TuneUp Drive Defrag Service (TuneUp.Defrag) - TuneUp Software GmbH - C: \ WINDOWS \ System32 \ TuneUpDefragService.exe
--
End of file - 12.124 bytes

Tak
Old 11 maj 2008, 20:25
Redaktør Gruppen

Afinstaller en af de sikkerheds-suiter (Norton / Symantec eller McAfee) og se om det hjælper noget. Running to antivirus og firewalls er aldrig en god idé.

Old 11 maj 2008, 20:33
Ny Medlem Gruppen

Tak,
Hvilken af dem er den bedste?
Old 12 maj 2008, 08:34
Redaktør Gruppen

Hverken i min mening. Er enten en betalt for?

Vil du tankerne i gang med en gratis firewall og antivirus?

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.