mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Mangler "SearchSetting.msi" pelase hjelpe!

Reply

Thread Tools
Old 8 januar 2008, 12:33
New Member Group

Default Mangler "SearchSetting.msi" pelase hjelpe!

Everytime I åpen sometnig knyttet til mine vinduer .. (f.eks: Min datamaskin, Windows Internet exploer ext ..) jeg bli denne popup-vindu sayin "Vennligst vent mens Windows konfigurerer søkeinnstillingene" så anoughter vinduet spretter opp sayin
"Funksjonen du prøver å bruke, er på en nettverksressurs det er unavalible.
Klikk OK for å prøve på nytt, eller angi en annen bane til en mappe som inneholder installasjonspakken "SearchSetting.msi" i bext nedenfor "
så noen så ned han linjen i thik i matte ha glede dette.
Vet noen hoe å løse dette problemet ?....
eller der hvor jeg kan laste ned filen?
pleae hjelp!
Old 9th 2008 jan 15:38
Moderator Group

Merkelig ...

Du postet dette spørsmålet på et annet forum tidlig i går. Du har et utmerket svar å bruke Systemfilkontroll en kort tid senere. Så kan du komme og legge det samme her.

Her var det andre innlegget http://www.techsupportforum.com/micr...ease-help.html

Du kan kanskje komme deg rundt problemet uten en disk fordi mange datamaskiner som kommer forhåndsinstallert med XP vil ha XP diskfilen brent ned til HD.

Her er noen instruksjoner

Sitat:
Det finnes situasjoner der du kan ha en juridisk installasjon av Windows XP uten en installasjons-CD. Dette kan føre til at enkelte panikk når du senere bedt om å kontrollere at du har CD før du installerer noen annen programvare eller maskinvare. Hvis du er juridisk sjanse for at du greit selv.
Scenariet som synes mest vanlige er en produsent som pre-installerer Windows XP for deg og gir deg ikke en CD til å gå med den. Jeg tror dette er en dårlig praksis, men jeg forstår at det kan lagre produsent og slutt deg litt penger.
Forhåpentligvis hva som produsenten har gjort er å kopiere Windows XP-CD-ROMen bildet til din harddisk. Harddisker er så store i disse dager som dermed tar opp lite plass og har noen fordeler jeg skal snakke om i et sekund.
Å finne ut om CD-ROM-bildet på din maskin, søke etter en mappe som heter I386. Det kan være flere, men det vi bryr oss om vil inneholde nær 7000 filer, hvorav to vil være Winnt.exe og winnt32.exe. I386-katalogen er vanligvis en av de øverste nivå kataloger på fordelingen CD-ROM, men viktigst er det den, det katalog som inneholder distribuert eksemplar av Windows XP. Winnt.exe og Winnt32.exe er DOS og beskyttet modus installasjonsprogrammer, henholdsvis. (Du vil kun trenge dem hvis du planlegger å re-installere Windows XP fra scratch - Jeg bruker dem her som en enkel måte å identifisere at vi har rett katalogen.)
Så nå som du vet at du har CD-ROM-image, hva hvis noe senere installasjon ber om CD-ROM?
Ikke bekymre deg, det er faktisk ganske enkelt. Vanligvis "Sett inn CD meldingen er bare et OK og Avbryt knappen. Trykk OK, slik at det mislykkes. Den neste dialogen vil vanligvis be deg om å angi plasseringen av CD-ROM, bare skriv inn den fullstendige banen I386-katalogen du oppdaget ovenfor.
That's it. Men det blir bedre.
Windows husker. Nå som du har fortalt hvor din Windows installasjons-CD-bildet er det kommer til å huske det. Neste gang du er i en situasjon som kan kreve installasjons-CDen for Windows vil se det først, hvis den finner det den trenger så vil det ikke gidder å spørre deg om det.
Personlig finner jeg det ganske hendig - så mye at selv om jeg har min Windows-CD jeg også kopiere den til harddisken, og peker på at Windows-kopien første gang den ber. Så jeg trenger ikke tenke på det, eller setter inn CDen igjen. Og denne teknikken fungerer for mange andre CD-ROM-baserte produkter, inkludert Microsoft Office.

Min System: Eclipse

Prosessor (er):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Hovedkort:
Asus P5Q Pro
RAM-minne:
OCZ 8GB 800Mhz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Onboard
Harddisk (er):
Store
Optisk stasjon (er):
Sony al cheapo en.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Cooling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfelle fans.
Nettverk / Internett:
Titan ADSL
Skjerm (er):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 10th 2008 jan 13:18
New Member Group

jeg ingen jeg postet den på flere fourms lol
og jeg har tryed Systemfilkontroll men fortsatt ingen ser !:/...
og jeg fant ut at informasjonen du fant meg alreday fortsatt fanx skjønt.
wel jeg tryed å flytte det til dem begge filene det står.
Men du er ment å kjøre da?. jeg liksom fikk forvirret. Jeg ville ikke kjøre dem justincase det re-installere alt fra bunnen av.
thanx 4 forslaget.
Old 10 januar 2008, 13:54
Moderator Group

TBH hvis Systemfilkontroll kunne ikke hjelpe for det er nok enklest bare å gjøre en feilfri installere. Jeg forventer at det kan være et virus relatert problem uansett.

Old 8th 2008 mai 23:26
New Member Group

Jeg har samme problem, og det var ikke mulig å løse det ved å installere Windows XP SP2 på min PC.
Det sømmer at problemet blir når jeg lastet ned noen dager før en MP3-programmer fra nettet. Derfor tror jeg er en form for adware.

Problemet, som er blitt sagt av andre medlemmer, er at når jeg prøvde å kjøre enten Internet Explorer eller Windows Utforsker, kjører PC popup av Windows Installer og deretter en annen populær vises med navnet "searchsettings". Det var driver meg gal.

Men da jeg så på kataloger på min PC med dette navnet, dette er hva jeg fant:
Under banen: C: \ Archivos de programa \ Søkeinnstillinger der hvor noen filer og jeg mappen som inneholder mappen kb125 og et par filer på den. På den banen jeg fant filen SearchSettings.exe og legenden: Søkeinnstillinger Søknad Vendio Services Inc.

Du kan se over det selskapet som vises "bak" den løpende prosessen.

Dette er hvordan jeg løser problemet (administrator kan kontrollere og råd av oss om dette er rett. Egentlig vet jeg ikke, men det fungerer for meg)

1. Jeg løper "regedit" on the run anvendelse av XP.
2. ]Jeg lage en sikkerhetskopi av registeret fordi jeg planla å slette noen filer av det. (dette er svært farlig fordi du kan lage din PC for å knuse)
3. Jeg kikket inn i registeret for denne kjeden E312764E-7706-43F1-8DAB-FCDD2B1E416D og fant det på følgende tre registre og slettet dem. Merk at følgende tre registre er ikke de eneste som inneholder den samme kjeden:

A. HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ Classes \ SearchSettings.BHO.1 \ CLSID
B. HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ Classes \ SearchSettings.BHO \ CLSID
Slettet også registeret (o verdi) som er under den forrige banen og som navnet er CurVer,
C. HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ Microsoft \ Windows \ Cu rrentVersion \ Explorer \ Browser Helper Objects (E312764E-7706-43F1-8DAB-FCDD2B1E416D)

4. Så gikk jeg til mappen hvor jeg har filen searchSettings som var under banen:
5. "C: \ Archivos de programa \ Search Settings" og slette alle filene (Fordi jeg hadde problem sletting "SearchSettings", jeg bare byttet navn i tilfelle noe register forsøkt å finne det.
6. Nedleggelse min PC og startet Over

Og det fungerer!
Old 8th 2008 mai 23:56
Moderator Group

Lets betrakte en HJT logg.

Last ned og endre navn HijackThis (HJT)
  • Dobbeltklikk på HJTInstall.
  • Klikk på Installer knappen.
  • Det vil automatisk plass HJT i C: \ Programfiler \ TrendMicro \ HijackThis \ HijackThis.exe.
  • Ved å installere, HijackThis skal åpne for deg.
  • Lukke HijackThis og endre navnet.
  • Gå til C: \ Programfiler \ Trend Micro \HijackThis.exe
  • Høyreklikk på HijackThis.exe og velg Rename.
  • Skriv inn sniper.exe og trykk Angi.
  • Høyreklikksniper.exe og velg Send til > Desktop (opprette snarvei)
  • Fra skrivebordet åpner Hijackthis.
  • Hvis du bruker Windows Vista, Høyreklikk og Kjør som Administrator.
  • Klikk på Gjør et system skanne og lagre en loggfil knappen
  • Hijackthis skanner og deretter en logg åpnes i notepad.
  • Kopier og lim alt innholdet i loggen i innlegget.
  • Ikke har Hijackthis fikse noe ennå. Det meste av det de finner vil være harmløs eller nødvendig.
Selv om vi har omdøpt Hijackthis til snikskytter, vi vil likevel se det som Hijackthis eller HJT.

Old 11th May 2008, 19:18
New Member Group

Her er det:

Scan lagret 09:15:33 pm, on 11/05/2008
Plattform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)
Boot mode: Normal
Kjører prosesser:
C: \ WINDOWS \ System32 \ smss.exe
C: \ WINDOWS \ system32 \ Winlogon.exe
C: \ WINDOWS \ system32 \ Services.exe
C: \ WINDOWS \ system32 \ Lsass.exe
C: \ WINDOWS \ system32 \ Svchost.exe
C: \ Archivos de programa \ Archivos comunes \ Symantec Shared \ ccSetMgr.exe
C: \ Archivos de programa \ Archivos comunes \ Symantec Shared \ ccEvtMgr.exe
C: \ Archivos de programa \ Archivos comunes \ Symantec Shared \ SPBBC \ SPBBCSvc.exe
C: \ WINDOWS \ system32 \ Spoolsv.exe
C: \ Archivos de programa \ Archivos comunes \ Apple \ Mobile Device Support \ bin \ AppleMobileDeviceService.exe
C: \ Archivos de programa \ WIDCOMM \ Bluetooth Software \ bin \ btwdins.exe
C: \ Archivos de programa \ Symantec AntiVirus \ DefWatch.exe
c: \ archiv ~ 1 \ mcafee \ McAfee AntiSpyware \ massrv.exe
c: \ Archivos de programa \ mcafee.com \ agent \ mcdetect.exe
c: \ ARCHIV ~ 1 \ mcafee.com \ agent \ mctskshd.exe
C: \ Archivos de Program \ Archivos comunes \ Microsoft Shared \ VS7DEBUG \ MDM.EXE
C: \ Archivos de programa \ Symantec AntiVirus \ Rtvscan.exe
C: \ Archivos de programa \ DynDNS Updater \ DynDNS.exe
C: \ WINDOWS \ Explorer.exe
C: \ WINDOWS \ AGRSMMSG.exe
C: \ Archivos de programa \ McAfee.com \ VSO \ mcvsshld.exe
c: \ Archivos de programa \ mcafee.com \ agent \ mcagent.exe
c: \ archiv ~ 1 \ mcafee.com \ VSO \ mcvsescn.exe
C: \ archiv ~ 1 \ mcafee \ MCAFEE ~ 1 \ masalert.exe
C: \ Archivos de programa \ Java \ jre1.6.0_05 \ bin \ jusched.exe
C: \ Archivos de programa \ HP \ HP Software Update \ HPWuSchd.exe
C: \ Archivos de programa \ HP \ hpcoretech \ hpcmpmgr.exe
C: \ WINDOWS \ SOUNDMAN.EXE
C: \ WINDOWS \ system32 \ igfxtray.exe
C: \ WINDOWS \ system32 \ hkcmd.exe
C: \ Archivos de programa \ Archivos comunes \ Symantec Shared \ ccApp.exe
C: \ ARCHIV ~ 1 \ SYMANT ~ 1 \ VPTray.exe
C: \ Archivos de programa \ iTunes \ iTunesHelper.exe
C: \ Archivos de programa \ Microsoft ActiveSync \ wcescomm.exe
C: \ WINDOWS \ system32 \ Ctfmon.exe
C: \ Archivos de programa \ Google \ GoogleToolbarNotifier \ GoogleToolba rNotifier.exe
C: \ Archivos de Program \ HP \ Digital Imaging \ bin \ hpqtra08.exe
C: \ ARCHIV ~ 1 \ MI3AA1 ~ 1 \ rapimgr.exe
C: \ Archivos de programa \ Internet Explorer \ IEXPLORE.EXE
C: \ Archivos de programa \ Archivos comunes \ Microsoft Shared \ Encarta Web Companion \ 2007 \ ENCWCSVR.EXE
C: \ Archivos de programa \ iPod \ bin \ iPodService.exe
C: \ Archivos de Program \ Microsoft Office \ Office11 \ Winword.exe
C: \ Archivos de programa \ Microsoft Office \ OFFICE11 \ Powerpnt.exe
C: \ Archivos de programa \ Nero \ Nero 7 \ Nero StartSmart \ NeroStartSmart.exe
C: \ Archivos de programa \ Adobe \ Acrobat 5.0 \ Acrobat \ Acrobat.exe
C: \ Archivos de programa \ Archivos comunes \ Adobe \ Web \ AOM.exe
C: \ Archivos de programa \ Nero \ Nero 7 \ Core \ nero.exe
C: \ Archivos de Program \ Trend Micro \ HijackThis \ HijackThis.exe
R0 - HKCU \ Software \ Microsoft \ Internet Explorer \ Toolbar, LinksFolderName = Vínculos
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - (06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3) - C: \ Archivos de programa \ Adobe \ Acrobat 5.0 \ Acrobat \ ActiveX \ AcroIEHelper.ocx
O2 - BHO: SSVHelper Class - (761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43) - C: \ Archivos de programa \ Java \ jre1.6.0_05 \ bin \ ssv.dll
O2 - BHO: COMPLEMENTO del Asistente para Internett de Encarta - (955BE0B8-BC85-4CAF-856E-8E0D8B610560) - C: \ Archivos de programa \ Archivos comunes \ Microsoft Shared \ Encarta Web Companion \ 2007 \ ENCWCBAR.DLL
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - (AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7) - c: \ Archivos de programa \ google \ googletoolbar2.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Notifier BHO - (AF69DE43-7D58-4638-B6FA-CE66B5AD205D) - C: \ Archivos de programa \ Google \ GoogleToolbarNotifier \ 3.0.1225.986 8 \ swg.dll
O3 - Toolbar: McAfee VirusScan - (BA52B914-B692-46c4-B683-905236F6F655) - c: \ archiv ~ 1 \ mcafee.com \ VSO \ mcvsshl.dll
O3 - Toolbar: Asistente para Internett de Encarta - (147D6308-0614-4112-89B1-31402F9B82C4) - C: \ Archivos de programa \ Archivos comunes \ Microsoft Shared \ Encarta Web Companion \ 2007 \ ENCWCBAR.DLL
O3 - Toolbar: & Google - (2318C2B1-4965-11D4-9B18-009027A5CD4F) - c: \ Archivos de programa \ google \ googletoolbar2.dll
O4 - HKLM \ .. \ Run: [AGRSMMSG] AGRSMMSG.exe
O4 - HKLM \ .. \ Run: [VSOCheckTask] "C: \ ARCHIV ~ 1 \ McAfee.com \ VSO \ mcmnhdlr.exe" / checktask
O4 - HKLM \ .. \ Run: [VirusScan Online] C: \ Archivos de programa \ McAfee.com \ VSO \ mcvsshld.exe
O4 - HKLM \ .. \ Run: [MCAgentExe] c: \ ARCHIV ~ 1 \ mcafee.com \ agent \ mcagent.exe
O4 - HKLM \ .. \ Run: [OASClnt] C: \ Archivos de programa \ McAfee.com \ VSO \ oasclnt.exe
O4 - HKLM \ .. \ Run: [_AntiSpyware] c: \ archiv ~ 1 \ mcafee \ MCAFEE ~ 1 \ masalert.exe
O4 - HKLM \ .. \ Run: [MCUpdateExe] c: \ ARCHIV ~ 1 \ mcafee.com \ agent \ mcupdate.exe
O4 - HKLM \ .. \ Run: [QuickTime Task] "C: \ Archivos de programa \ QuickTime \ iTunesHelper.exe"-atboottime
O4 - HKLM \ .. \ Run: [SunJavaUpdateSched] "C: \ Archivos de programa \ Java \ jre1.6.0_05 \ bin \ jusched.exe"
O4 - HKCU \ .. \ Run: [HP Software Update] "C: \ Archivos de programa \ HP \ HP Software Update \ HPWuSchd.exe"
O4 - HKLM \ .. \ Run: [HP Component Manager] "C: \ Archivos de programa \ HP \ hpcoretech \ hpcmpmgr.exe"
O4 - HKLM \ .. \ Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
O4 - HKLM \ .. \ Run: [IgfxTray] C: \ WINDOWS \ system32 \ igfxtray.exe
O4 - HKLM \ .. \ Run: [HotKeysCmds] C: \ WINDOWS \ system32 \ hkcmd.exe
O4 - HKLM \ .. \ Run: [ccApp] "C: \ Archivos de programa \ Archivos comunes \ Symantec Shared \ ccApp.exe"
O4 - HKLM \ .. \ Run: [vptray] C: \ ARCHIV ~ 1 \ SYMANT ~ 1 \ VPTray.exe
O4 - HKLM \ .. \ Run: [iTunesHelper] "C: \ Archivos de programa \ iTunes \ iTunesHelper.exe"
O4 - HKLM \ .. \ Run: [NeroFilterCheck] C: \ Archivos de programa \ Archivos comunes \ Ahead \ Lib \ NvCpl.dll, NvStartup
O4 - HKCU \ .. \ Run: [H / PC Connection Agent] "C: \ Archivos de programa \ Microsoft ActiveSync \ wcescomm.exe"
O4 - HKCU \ .. \ Run: [Ctfmon.exe] C: \ WINDOWS \ system32 \ Ctfmon.exe
O4 - HKCU \ .. \ Run: [swg] C: \ Archivos de programa \ Google \ GoogleToolbarNotifier \ GoogleToolba rNotifier.exe
O4 - HKUS \ S-1-5-19 \ .. \ Run: [Ctfmon.exe] C: \ WINDOWS \ system32 \ Ctfmon.exe (User 'Servicio LOKALE')
O4 - HKUS \ S-1-5-20 \ .. \ Run: [Ctfmon.exe] C: \ WINDOWS \ system32 \ Ctfmon.exe (User 'Servicio de røde ")
O4 - HKUS \ S-1-5-18 \ .. \ Run: [Ctfmon.exe] C: \ WINDOWS \ system32 \ Ctfmon.exe (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS \. DEFAULT \ .. \ Run: [Ctfmon.exe] C: \ WINDOWS \ system32 \ Ctfmon.exe (User 'Default user')
O4 - Startup: MagicDisc.lnk = C: \ Archivos de programa \ MagicDisc \ MagicDisc.exe
O4 - Global Startup: HP Digital Imaging Monitor.lnk = C: \ Archivos de Program \ HP \ Digital Imaging \ bin \ hpqtra08.exe
O8 - Extra sammenheng menyelement: E & xportar en Microsoft Excel - res: / / C: \ Archiv ~ 1 \ micros ~ 2 \ Office11 \ EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Send A & Bluetooth - C: \ Archivos de programa \ WIDCOMM \ Bluetooth Software \ btsendto_ie_ctx.htm
O9 - Extra button: (no name) - (08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501) - C: \ Archivos de programa \ Java \ jre1.6.0_05 \ bin \ ssv.dll
O9 - Extra 'Tools' MENUITEM: Consola de Sun Java - (08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501) - C: \ Archivos de programa \ Java \ jre1.6.0_05 \ bin \ ssv.dll
O9 - Extra button: Create Mobile Favorite - (2EAF5BB1-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F) - C: \ ARCHIV ~ 1 \ MI3AA1 ~ 1 \ INetRepl.dll
O9 - Extra button: (no name) - (2EAF5BB2-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F) - C: \ ARCHIV ~ 1 \ MI3AA1 ~ 1 \ INetRepl.dll
O9 - Extra 'Tools' MENUITEM: Create Mobile Favorite ... - (2EAF5BB2-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F) - C: \ ARCHIV ~ 1 \ MI3AA1 ~ 1 \ INetRepl.dll
O9 - Extra knappen: referanse - (92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263) - C: \ Archiv ~ 1 \ micros ~ 2 \ Office11 \ REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: Barra de búsqueda de Encarta - (B205A35E-1FC4-4CE3-818B-899DBBB3388C) - C: \ Archivos de programa \ Archivos comunes \ Microsoft Shared \ Encarta Search Bar \ ENCSBAR.DLL
O9 - Extra button: @ btrez.dll, -4015 - (CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F) - C: \ Archivos de programa \ WIDCOMM \ Bluetooth Software \ btsendto_ie.htm
O9 - Extra 'Tools' MENUITEM: @ btrez.dll, -4017 - (CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F) - C: \ Archivos de programa \ WIDCOMM \ Bluetooth Software \ btsendto_ie.htm
O9 - Extra knappen: Messenger - (FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683) - C: \ Archivos de Program \ Messenger \ msmsgs.exe
O9 - Extra "Verktøy" MENUITEM: Windows Messenger - (FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683) - C: \ Archivos de Program \ Messenger \ msmsgs.exe
Ø12 - Plugin for. Spop: C: \ Archivos de programa \ Internet Explorer \ Plugins \ NPDocBox.dll
Ø16 - DPF: (051D0E35-F4E3-4C8D-B411-AB0875F4C683) (Anark Client 4.0 ActiveX Control) -- http://install.anark.com/client/vers...n/AMClient.cab
Ø16 - DPF: (0713E8A2-850A-101B-AFC0-4210102A8DA7) (Microsoft TreeView Control, versjon 5.0 (SP2)) -- http://download.mcafee.com/molbin/sh...2/ComCtl32.cab
O16 - DPF: (4ED9DDF0-7479-4BBE-9335-5A1EDB1D8A21) (McAfee.com Operativsystem klasse) -- http://download.mcafee.com/molbin/sh...1/mcinsctl.cab
O16 - DPF: (4F1E5B1A-2A80-42CA-8532-2D05CB959537) (MSN Photo Upload Tool) -- http://by123fd.bay123.hotmail.msn.co...s/MsnPUpld.cab
Ø16 - DPF: (54BE6B6F-3056-470B-97E1-BB92E051B6C4) (DeviceEnum Class) -- http://h20264.www2.hp.com/ediags/dd/...osticsxp2k.cab
Ø16 - DPF: (6F15128C-E66A-490C-B848-5000B5ABEEAC) --
O16 - DPF: (BCC0FF27-31D9-4614-A68E-C18E1ADA4389) (DwnldGroupMgr klasse) -- http://download.mcafee.com/molbin/sh...26/mcgdmgr.cab
O18 - Protocol: skype4com - (FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D) - C: \ Archiv ~ 1 \ Archiv ~ 1 \ Skype \ SKYPE4 ~ 1.DLL
O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple, Inc. - C: \ Archivos de programa \ Archivos comunes \ Apple \ Mobile Device Support \ bin \ AppleMobileDeviceService.exe
O23 - Service: Bluetooth Service (btwdins) - Broadcom Corporation. - C: \ Archivos de programa \ WIDCOMM \ Bluetooth Software \ bin \ btwdins.exe
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - C: \ Archivos de programa \ Archivos comunes \ Symantec Shared \ ccEvtMgr.exe
O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Symantec Corporation - C: \ Archivos de programa \ Archivos comunes \ Symantec Shared \ ccSetMgr.exe
O23 - Service: Symantec AntiVirus Definition Watcher (DefWatch) - Symantec Corporation - C: \ Archivos de programa \ Symantec AntiVirus \ DefWatch.exe
O23 - Service: DynDNS Updater Service (DynDNS_Updater_Service) - Kana Solution - C: \ Archivos de programa \ DynDNS Updater \ DynDNS.exe
O23 - Service: Google Updater Service (gusvc) - Google - C: \ Archivos de programa \ Google \ Common \ Google Updater \ GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: Servicio del iPod (iPod Service) - Apple Inc. - C: \ Archivos de programa \ iPod \ bin \ iPodService.exe
O23 - Service: Kodak Camera Connection Software (KodakCCS) - Unknown owner - C: \ WINDOWS \ system32 \ drivers \ KodakCCS.exe (fil mangler)
O23 - Service: LiveUpdate - Symantec Corporation - C: \ ARCHIV ~ 1 \ Symantec \ LIVEUP ~ 1 \ LUCOMS ~ 1.EXE
O23 - Service: McAfee AntiSpyware Service - McAfee, Inc. - c: \ archiv ~ 1 \ mcafee \ McAfee AntiSpyware \ massrv.exe
O23 - Service: McAfee WSC Integration (McDetect.exe) - McAfee, Inc - c: \ Archivos de programa \ mcafee.com \ agent \ mcdetect.exe
O23 - Service: McAfee.com McShield (McShield) - McAfee Inc. - c: \ ARCHIV ~ 1 \ mcafee.com \ VSO \ mcshield.exe
O23 - Service: McAfee Task Scheduler (McTskshd.exe) - McAfee, Inc - c: \ ARCHIV ~ 1 \ mcafee.com \ agent \ mctskshd.exe
O23 - Service: McAfee SecurityCenter Update Manager (mcupdmgr.exe) - McAfee, Inc - C: \ ARCHIV ~ 1 \ McAfee.com \ Agent \ mcupdmgr.exe
O23 - Service: NBService - Nero AG - C: \ Archivos de programa \ Nero \ Nero 7 \ Nero BackItUp \ NBService.exe
O23 - Service: NMIndexingService - Nero AG - C: \ Archivos de programa \ Archivos comunes \ Ahead \ Lib \ NMIndexingService.exe
O23 - Service: Pml Driver HPZ12 - HP - C: \ WINDOWS \ system32 \ HPZipm12.exe
O23 - Service: SAVRoam (SavRoam) - symantec - C: \ Archivos de programa \ Symantec AntiVirus \ SavRoam.exe
O23 - Service: Symantec Network Drivers Service (SNDSrvc) - Symantec Corporation - C: \ Archivos de programa \ Archivos comunes \ Symantec Shared \ SNDSrvc.exe
O23 - Service: Symantec SPBBCSvc (SPBBCSvc) - Symantec Corporation - C: \ Archivos de programa \ Archivos comunes \ Symantec Shared \ SPBBC \ SPBBCSvc.exe
O23 - Service: Symantec AntiVirus - Symantec Corporation - C: \ Archivos de programa \ Symantec AntiVirus \ Rtvscan.exe
O23 - Service: TuneUp Drive Defrag Service (TuneUp.Defrag) - TuneUp Software GmbH - C: \ WINDOWS \ system32 \ TuneUpDefragService.exe
--
End of file - 12124 bytes

Takk
Old 11th May 2008, 20:25
Moderator Group

Avinstaller en av garanti suite (Norton / Symantec og McAfee) og se om det hjelper noe. Running to antivirus og brannmurer er aldri en god idé.

Old 11th May 2008, 20:33
New Member Group

Takk,
Hvilke av dem er best?
Old 12th May 2008, 08:34
Moderator Group

Verken i min mening. Er enten en betalt for?

Ville du tankene kommer med en gratis brannmur og antivirus?

Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Harddrive Feil på Bootup - "Disk Error" "Trykk en tast for å starte" ashaiba General Hardware Chat 6 13 mars 2009 15:56
Vil "Office 95" fungerer med Windows XP? Raynhawk Office Suites & Applications 4 23 februar 2009 17:01
"Unavailable - enheten mangler" DynamicMK Nettverk, modem og VoIP 9 17 mars 2008 12:17
Laptop starter ikke opp, "syntaks" eller "disk error". aechain Windows-operativsystemer 5 24 januar 2008 15:45
Manglende "legg til / fjern programmer" i controlpanel? PranX Windows-operativsystemer 8 17nde sep 2007 14:40
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.