![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg kan ikke ud til at få mit bind Control at udsætte på min proceslinjen. Jeg gik til Kontrolpanel -> Lyde & lydenhed Egenskaber og gjort det på mit proceslinjen. Dette betyder tilføje lydstyrkeknappen på min proceslinjen, men når jeg genstarter min computer det går væk. Jeg gik ind på min Proceslinje og menuen Start Egenskaber -> Tilpas Notifications. Jeg sørget for, at mit bind Control adfærd det indstillet til Altid Vis. Er der andre måder at få mit bind Control at vise? Jeg kører Windows XP Service Pack 3 |
|
| |||
| |||
| Jeg får denne fejl en gang imellem. ikke at genstarte computeren, hvis det gør ikke vise sig gøre noget? Det er sandsynligvis en driver bug, så prøv at ajourføre dig lyddriver |
|
| |||
| |||
| Jeg har prøvet at opdatere mit computer og opdatere mit lyddrivere. Nr. lykke. Jeg ikke får nogen mærkelige fejl fra Windows enten. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Kan ikke styre Skru op / ned og andre indstillinger på Video Websites | tolet | Webbrowsere & FTP Klienter | 3 | 16 juni 2009 11:37 |
| Problem i kontrolpanelet - Kontrolpanel plejer åbne | Violaferoz | Windows-operativsystemer | 1 | 14 juni 2009 05:40 |
| Task bar, manglende lyd / volumen ikon | Vlindsio | Multimedia & Codecs | 5 | 4 november 2008 12:37 |
| Control Engineering Win2000/Remote Control Software, Going Network | 597 | General Software Chat | 1 | 28 november 2007 13:19 |
| Lydstyrkeknappen ikon forsvundet fra skrivebordet! | TheDellMan | General Software Chat | 1 | 4 november 2007 16:20 |
| Thread Tools | |
| |