mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Forsvundne bind Control

Reply

Thread Tools
Old 23 December 2008, 21:49
Medlem Gruppen

Default Forsvundne bind Control

Jeg kan ikke ud til at få mit bind Control at udsætte på min proceslinjen. Jeg gik til Kontrolpanel -> Lyde & lydenhed Egenskaber og gjort det på mit proceslinjen. Dette betyder tilføje lydstyrkeknappen på min proceslinjen, men når jeg genstarter min computer det går væk. Jeg gik ind på min Proceslinje og menuen Start Egenskaber -> Tilpas Notifications. Jeg sørget for, at mit bind Control adfærd det indstillet til Altid Vis.

Er der andre måder at få mit bind Control at vise? Jeg kører Windows XP Service Pack 3
Old 28 December 2008, 19:09
Medlem Gruppen

Jeg får denne fejl en gang imellem. ikke at genstarte computeren, hvis det gør ikke vise sig gøre noget? Det er sandsynligvis en driver bug, så prøv at ajourføre dig lyddriver
Old 28 December 2008, 21:23
Medlem Gruppen

Jeg har prøvet at opdatere mit computer og opdatere mit lyddrivere. Nr. lykke. Jeg ikke får nogen mærkelige fejl fra Windows enten.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Kan ikke styre Skru op / ned og andre indstillinger på Video Websites tolet Webbrowsere & FTP Klienter 3 16 juni 2009 11:37
Problem i kontrolpanelet - Kontrolpanel plejer åbne Violaferoz Windows-operativsystemer 1 14 juni 2009 05:40
Task bar, manglende lyd / volumen ikon Vlindsio Multimedia & Codecs 5 4 november 2008 12:37
Control Engineering Win2000/Remote Control Software, Going Network 597 General Software Chat 1 28 november 2007 13:19
Lydstyrkeknappen ikon forsvundet fra skrivebordet! TheDellMan General Software Chat 1 4 november 2007 16:20
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.