mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Manglende Volumkontroll

Reply

Thread Tools
Old 23 Dec 2008, 21:49
Medlem Group

Default Manglende Volumkontroll

Jeg kan ikke ut til å få min Volumkontroll opphold på oppgavelinjen. Jeg dro til Kontrollpanel -> Lyder og lydenheter Egenskaper og aktivert det på oppgavelinjen. Dette betyr legge volumkontrollen på oppgavelinjen, men når jeg starter maskinen, går den unna. Jeg så gikk inn i min Oppgavelinje og Start-meny Egenskaper -> Tilpass Notifications. Jeg sørget for at min Volumkontroll atferd det satt alltid skal vises.

Er det andre måter å få min Volumkontroll å vise? Jeg kjører Windows XP Service Pack 3
Old 28 Dec 2008, 19:09
Medlem Group

Jeg får denne feilen noen ganger. gjør du starte datamaskinen på nytt hvis det ikke vises gjøre noe? dette er trolig en driver feil, prøv å oppdatere deg lyddriver
Old 28 Dec 2008, 21:23
Medlem Group

Jeg har prøvd å oppdatere datamaskinen og oppdatere min lyddriverne. Nei. Jeg ikke får noen rare feil fra Windows heller.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Can't Control Volum opp / ned og andre alternativer på Video Websites tolet Nettlesere & FTP Clients 3 16 juni 2009 11:37
Problem i kontrollpanelet - Kontrollpanel wont åpen Violaferoz Windows-operativsystemer 1 14 juni 2009 05:40
Oppgavelinjen, mangler lyd / Volumikon Vlindsio Multimedia & Kodeker 5 4 nov 2008 12:37
Control Engineering Win2000/Remote Control Software, Going Network 597 General Software Chat 1 28 nov 2007 13:19
Volumkontrollikonet mangler fra skrivebordet! TheDellMan General Software Chat 1 4 nov 2007 16:20
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.