![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg kan ikke ut til å få min Volumkontroll opphold på oppgavelinjen. Jeg dro til Kontrollpanel -> Lyder og lydenheter Egenskaper og aktivert det på oppgavelinjen. Dette betyr legge volumkontrollen på oppgavelinjen, men når jeg starter maskinen, går den unna. Jeg så gikk inn i min Oppgavelinje og Start-meny Egenskaper -> Tilpass Notifications. Jeg sørget for at min Volumkontroll atferd det satt alltid skal vises. Er det andre måter å få min Volumkontroll å vise? Jeg kjører Windows XP Service Pack 3 |
|
| |||
| |||
| Jeg får denne feilen noen ganger. gjør du starte datamaskinen på nytt hvis det ikke vises gjøre noe? dette er trolig en driver feil, prøv å oppdatere deg lyddriver |
|
| |||
| |||
| Jeg har prøvd å oppdatere datamaskinen og oppdatere min lyddriverne. Nei. Jeg ikke får noen rare feil fra Windows heller. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Can't Control Volum opp / ned og andre alternativer på Video Websites | tolet | Nettlesere & FTP Clients | 3 | 16 juni 2009 11:37 |
| Problem i kontrollpanelet - Kontrollpanel wont åpen | Violaferoz | Windows-operativsystemer | 1 | 14 juni 2009 05:40 |
| Oppgavelinjen, mangler lyd / Volumikon | Vlindsio | Multimedia & Kodeker | 5 | 4 nov 2008 12:37 |
| Control Engineering Win2000/Remote Control Software, Going Network | 597 | General Software Chat | 1 | 28 nov 2007 13:19 |
| Volumkontrollikonet mangler fra skrivebordet! | TheDellMan | General Software Chat | 1 | 4 nov 2007 16:20 |
| Thread Tools | |
| |