mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystem

Register

Saknade Volymkontroll

Reply

Thread Tools
Old 23 december 2008, 21:49
Ledamot Gruppen

Jag verkar inte kunna få min Volymkontroll att stanna på min Aktivitetsfältet. Jag gick till Kontrollpanelen -> Ljud & Audio Device Properties och aktiverat det på min Aktivitetsfältet. Detta innebär lägga volymkontrollen på min aktivitetsfältet, men när jag startar min dator den går bort. Jag gick in i mitt Aktivitetsfältet och Start-menyn Egenskaper -> Anpassa Notifieringar. Jag se att min Volymkontroll beteende är inställd på Visa alltid.

Finns det några andra sätt att få min Volymkontroll att visa? Jag använder Windows XP Service Pack 3
Old December 28, 2008, 19:09
Ledamot Gruppen

Jag får detta fel ibland. går att starta om datorn om det icke visas göra något? Detta är förmodligen en förare bugg, försök att uppdatera er audio föraren
Old December 28, 2008, 21:23
Ledamot Gruppen

Jag har försökt att uppdatera min dator och uppdatera mitt ljud drivrutiner. Ingen lycka. Jag kommer inte att få några konstiga fel från Windows heller.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.