menší majetkové -

Magazine
Go Back   Počítačové Juice > Computer Software > Operační systémy Windows

Register

Chybí ovladače pro Windows XP Dell

Reply

Thread Nástroje
Old 16. června 2009, 02:36
Nový člen skupiny

Default Chybí ovladače pro Windows XP Dell

Ahoj, jsem nováček zde tak nesou s sebou.
Jsem zoufale potřebují pomoc. Právě počítač přišel s modrou obrazovkou smrti. Nemohl jsem dělat nic s ním, ani dostat do nouzového režimu. Každopádně s kompletním systémem Windows XP skutečného disku se mi podařilo re-zatížení, ale nyní je zpět na tovární nastavení (všechno, co jsem měl již zmizela, OMG) problém jsem s nyní je, že chybí některé zásadní řidičů, v hardware Přístroj jsem asi půl tuctu žlutý vykřičník známky proti věcem: --

Ethernet controller
PCI zařízení
řadič sběrnice sm
video řadiče
video regulátor (VGA kompatibilní)

SYSTÉM: --
Dell Dimension 5150 Desktop, Windows XP
Intel, Pentium 4
CPU 3,20 Ghz
3,19 Ghz
512 megabajtů RAM

Nemohu se dostat na internet, (s panenským kabel) provozovatelé prošla všemi kontrolami a řekl, že řidiči jsou chybějící a couldnt pomoci by potřeboval odbornou pomoc.
(původně to bylo Belkin bezdrátový USB, která způsobila korupce).

Jsem připojen přes jiný počítač, tak alespoň já si nyní mohou získat odbornou pomoc.

Nějaké nápady, co dělat, bylo řečeno, přejděte na webové stránky společnosti Dell, aby si řidiči ale já dotírat stáhnout z počítače na dotazy, a nevím, jestli lze udělat z tohoto jednoho a převod.
Prosím pomozte: Děkuji předem
Old 16. června 2009, 02:48
Administrátor Skupina

Kdy Dell dodáván jste stroj budou mít dodané ovladače disků, můžete také dostat řidiči přes web a přenést či dokonce volat Dell a jsem si jist, že vám pošleme jim.

Můj systém: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Základní deska:
HP nForce 560
Paměť RAM:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafické karty (s):
Nvidia 7150M Palubní integrované
Zvuková karta:
5.1 Palubní integrované
Pevný disk (y):
250gigabajt 5400ot./min SATA300