mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Forsvundne Windows XP Drivere til Dell

Reply

Thread Tools
Old 16. juni 2009, 02:36
Ny Medlem Gruppen

Default Forsvundne Windows XP Drivere til Dell

Hej, Jeg er en newbie på her, så bære over med mig.
Jeg er desperat brug for noget hjælp. Nylig min computer kom op med blå skærm af dødsfald. Jeg kunne ikke gøre noget med det, ikke engang komme til fejlsikret tilstand. Alligevel med en komplet Windows XP ægte disc jeg formået at re-belastning, men det er nu tilbage til fabriksindstillinger, (alt, hvad jeg havde er forsvundet, OMG) problem jeg har nu, er, at det mangler nogle afgørende drivkræfter, i hardware enhed, jeg har omkring en halv snes gule udråbstegn markerer mod ting: --

ethernet-controller
PCI-enhed
sm bus controller
video controller
video controller (VGA kompatibel)

SYSTEM: --
Dell Dimension 5150 Desktop, Windows XP
Intel, Pentium 4
CPU 3,20 GHz
3,19 GHz
512 MB RAM

Jeg kan ikke få internetforbindelse, (med Virgin kabel) operatørerne gik gennem alle kontroller og sagde, at førerne er savnede og couldnt hjælpe skulle sagkyndig hjælp.
(oprindeligt var det Belkin USB trådløse som forårsages af korruption).

Jeg er tilsluttet via en anden computer, så i det mindste jeg kan nu få nogle sagkyndig hjælp.

ALLE idéer til, hvad der skal gøres, blev bedt om at gå ind på Dells websted for at få de drivere, men jeg cant download fra computeren i spørgsmål, og ved ikke, om muligt at gøre det fra denne ene og overførsel over.
Please help: mange tak på forhånd
Old 16. juni 2009, 02:48
Administrator Gruppen

Når Dell leverede du maskinen de vil have leveret driver diske, kan du også få drivere via internettet og overføre over eller endda kalde Dell og jeg er sikker på, at de vil sende dig dem.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 16. juni 2009, 03:17
Ny Medlem Gruppen

ok jeg har kontrolleret, jeg fik med computeren er software til flatscreen monitor, en for trådløst tastatur og mus, og den anden var for modem, Thats it!!!

den gule udråbstegn omhandlede varemærker jeg nu har afinstalleret driverne, og håber, at jeg nu kan få hjælp til at re-instate dem

Thanks in Advance
Old 16. juni 2009, 03:28
Administrator Gruppen

Som jeg sagde, du har brug for Dell specifikke drivere til din model af pc, så det driver CD eller en driver download er afgørende.
Old 16. juni 2009, 04:10
Ny Medlem Gruppen

ok jeg bliver en helt nybegyndere her. Jeg ved, jeg har brug for min model har jeg fundet ud af mit service tag, og drivere på Dells websted, problemet er, hvordan man kan få dem fra en computer til den her omhandlede. Jeg er nødt til at være ærlig er jeg en virkelig novice på tingene. Jeg ved, visse ting, men ville ikke sige meget gerne jer!
Old 16. juni 2009, 04:39
Administrator Gruppen

Downloade dem på PC med internetadgang, og derefter brænde dem på cd eller læg dem på en ekstern harddisk / memory stick.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
usbhub.sys driver mangler i C: \ WINDOWS \ system32 \ drivers mxmatt15 General Software Chat 5 4 november 2009 21:14
Altid Says Drivere Er Missing Så min iPod (og alt andet) ikke kan arbejde? craigbenham Drives & flytbare medier 0 10. jun 2009 16:22
Reformated Dell Laptop - Behov Wireless Drivers samkenwick Networking, Modemer & VoIP 1 31. maj 2009 15:53
Dell Inspiron 8600 bærbar drivere udslettet - Ingen internet nu coolones Networking, Modemer & VoIP 1 24. maj 2009 02:52
Dell Inspiron 1520 XP Drivere samh Multimedia & Codecs 1 19 januar 2008 16:46
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.