vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Puuttuu Windows XP-ohjaimet Dell

Reply

Thread Tools
Old 16 kesäkuu 2009, 02:36
Uusi Jäsen

Default Puuttuu Windows XP-ohjaimet Dell

Hei, olen newbie täällä niin kärsivällisiä.
Olen epätoivoinen tarvitsevat apua. Viime aikoina minun tietokone keksi sininen näyttö kuolemaan. En voinut tehdä mitään sen kanssa, ei edes pääse vikasietotilassa. Joka tapauksessa, joilla on täydellinen windows xp aito levy onnistuin uudelleen kuormaa, mutta se on nyt takaisin tehdasasetukset, (kaikki olin on kadonnut, omg) ongelma Minulla on nyt se, että se puuttuu joitakin elintärkeitä kuljettajille, kun laitteisto laitteen Minulla on noin puoli tusinaa keltainen huutomerkkejä vastaan asiat: --

ethernet-ohjain
pci laite
sm bus controller
video-ohjain
video-ohjain (VGA-yhteensopiva)

System: --
Dell Dimension 5150 Desktop-, Windows XP
Intel, Pentium 4
CPU 3,20 Ghz
3,19 Ghz
512 Mt RAM-muistia

En voi saada internet-yhteys, (Virgin kaapeli) toimijoiden läpi kaikki tarkastukset ja sanoi, että kuljettajat ovat kateissa ja couldnt auttaa olisi asiantuntija-apua.
(alun perin se oli Belkin usb langaton aiheuttaneen korruptio).

Olen kytketty toiseen tietokoneeseen niin ainakin voin nyt saada asiantuntija-apua.

Ideoita siitä, mitä tehdä, kerrottiin mennä kiinni dell verkkosivuilla saada kuljettajat mutta kallistus ladata tietokoneen kysymyksiä, eivätkä tiedä, onko mahdollista tehdä sitä tätä ja siirtää yli.
PLEASE HELP: paljon kiitoksia etukäteen
Old 16 kesäkuu 2009, 02:48
Administrator Group

Kun Dell toimitetaan sinulle koneen he ovat toimittaneet kuljettajan levyjä, voit myös saada kuljettajat verkon kautta ja siirtää yli tai jopa Dell ja olen varma, että ne lähettää sinulle niitä.

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 16 kesäkuu 2009, 03:17
Uusi Jäsen

ok Olen tarkistanut kaikki sain tietokoneen kanssa on ohjelmisto, että taulu seurata, yksi langaton näppäimistö ja hiiri ja toinen oli modeemi, thats it!

keltainen huutomerkkejä kyseessä Olen nyt poistanut ajurit, ja toivon, että voin nyt saada apua uudelleen instate niitä

Thanks in Advance
Old 16 kesäkuu 2009, 03:28
Administrator Group

Kuten sanoin tarvitset Dell erityisiä ohjaimet malli PC, joten kuljettajan CD tai kuljettaja lataus on välttämätöntä.
Old 16 kesäkuu 2009, 04:10
Uusi Jäsen

ok minua täysin noviisi täällä. Tiedän, että minulla on oma malli olen löytänyt ulos virka-tunniste, ja ohjaimet Dell verkkosivuilla ongelma on se, miten saada ne yhdeltä tietokoneelta on yksi kysymys. Minun on oltava rehellinen olen todellinen aloittelija asioita. Tiedän joitakin asioita, mutta ei sano paljon kuin te!
Old 16 kesäkuu 2009, 04:39
Administrator Group

Lataa ne PC Internet, sitten polttaa ne CD-tai laittaa ne ulkoiselle kovalevylle / tikulle.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Usbhub.sys kuljettaja puuttuu C: \ WINDOWS \ system32 \ drivers mxmatt15 General Software Chat 5 4 marraskuu 2009 21:14
Aina sanoo Ajurit puuttuvat siis iPod (ja kaikki muu) ei voi toimia? craigbenham Drives & Removable Media 0 10th Jun 2009 16:22
Reformated Dell Laptop - Tarvitsetko Wireless Drivers samkenwick Verkottuminen, Modeemit & VoIP 1 31. toukokuuta 2009 15:53
Dell Inspiron 8600 kannettava tietokone kuljettajien pyyhkiä - No internet nyt coolones Verkottuminen, Modeemit & VoIP 1 24. toukokuuta 2009 02:52
Dell Inspiron 1520 XP Ajurit samh Multimedia & Codecs 1 19th Jan 2008 16:46
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.