mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Vermiste Windows XP Drivers voor Dell

Reply

Thread Tools
Old 16 juni 2009, 02:36
Nieuw Lid Fractie

Default Vermiste Windows XP Drivers voor Dell

Hoi, ik ben een newbie hier dus rekening met mij.
Ik ben wanhopig behoefte aan wat hulp. Onlangs mijn computer kwam met het blauwe scherm van de dood. Kon ik niet doen met het, zelfs niet naar de veilige modus. Hoe dan ook met een volledige Windows XP echte schijf ik weer last, maar het is nu weer terug naar de fabrieksinstellingen, (alles wat ik had is verdwenen, omg) probleem Ik heb nu is dat het ontbreekt sommige vitale bestuurders, in de hardware apparaat heb ik ongeveer een half dozijn gele uitroeptekens tegen dingen: --

Ethernet-controller
PCI-apparaat
SM-bus controller
video-controller
Video controller (VGA-compatibel)

SYSTEEM: --
Dell Dimension 5150 Desktop, Windows XP
Intel Pentium 4
CPU 3.20 Ghz
3,19 Ghz
512 MB RAM

Ik kan geen internet verbinding, (met nieuwe kabel) exploitanten ging door alle controles en zei dat bestuurders ontbreken en couldnt hulp nodig deskundige hulp.
(oorspronkelijk was Belkin USB draadloze dat veroorzaakt corruptie).

Ik ben aangesloten via een andere computer, zodat ten minste ik kan nu een aantal deskundige hulp.

Enig idee wat te doen, kreeg te horen te gaan op de Dell-website om de drivers maar ik cant download van de computer in de vragen, en weet niet zo mogelijk te doen van dit een en overgezet.
PLEASE HELP: veel Thanks in advance
Old 16 juni 2009, 02:48
Administrator Group

Wanneer Dell geleverd u de machine zullen zij hebben geleverd bestuurder discs kunt u ook krijgen bestuurders via het web en breng het over-of zelfs Dell en ik weet zeker dat zij zal u hen.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 16 juni 2009, 03:17
Nieuw Lid Fractie

ok heb ik gecontroleerd, alles wat ik heb met de computer is software voor de flatscreen-monitor, een voor draadloze toetsenbord en muis en de andere was voor de modem, thats it!

de gele uitroeptekens in kwestie heb ik nu de drivers verwijderd, en hoopte dat ik nu wat hulp opnieuw installeren hen

Thanks in advance
Old 16 juni 2009, 03:28
Administrator Group

Zoals ik al zei heb je het Dell-specifieke stuurprogramma's voor uw model van de pc, zodat de driver-cd of een driver downloaden is van essentieel belang.
Old 16 juni 2009, 04:10
Nieuw Lid Fractie

ok ik ben een volkomen beginner hier. Ik weet dat ik nodig heb voor mijn model heb ik gevonden in mijn dienst tag, en de drivers op de Dell website, probleem is hoe je ze van de ene computer naar de een op de vraag. Ik heb om eerlijk te zijn ben ik een echte beginner op dingen. Ik weet bepaalde dingen, maar zou niet willen zeggen veel als jullie!
Old 16 juni 2009, 04:39
Administrator Group

Download ze op de pc met internet, dan branden ze op een cd of leg ze op een externe harde schijf / geheugen stick.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
usbhub.sys bestuurder ontbreekt in C: \ WINDOWS \ system32 \ drivers mxmatt15 Algemene programmatuurnoot Chat 5 4 november 2009 21:14
Altijd Says drivers zijn Vermiste Dus mijn iPod (en de rest) niet kunnen werken? craigbenham Drives & Removable Media 0 10 jun 2009 16:22
Herformateerd Dell Laptop - Noodzaak Wireless Drivers samkenwick Netwerken, modems & VoIP 1 31 mei 2009 15:53
Dell Inspiron 8600 laptop bestuurders drooggewreven - Geen internet nu coolones Netwerken, modems & VoIP 1 24 mei 2009 02:52
Dell Inspiron 1520 XP Drivers samh Multimedia & Codecs 1 19 Jan 2008 16:46
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.