![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi, ik ben een newbie hier dus rekening met mij. Ik ben wanhopig behoefte aan wat hulp. Onlangs mijn computer kwam met het blauwe scherm van de dood. Kon ik niet doen met het, zelfs niet naar de veilige modus. Hoe dan ook met een volledige Windows XP echte schijf ik weer last, maar het is nu weer terug naar de fabrieksinstellingen, (alles wat ik had is verdwenen, omg) probleem Ik heb nu is dat het ontbreekt sommige vitale bestuurders, in de hardware apparaat heb ik ongeveer een half dozijn gele uitroeptekens tegen dingen: -- Ethernet-controller PCI-apparaat SM-bus controller video-controller Video controller (VGA-compatibel) SYSTEEM: -- Dell Dimension 5150 Desktop, Windows XP Intel Pentium 4 CPU 3.20 Ghz 3,19 Ghz 512 MB RAM Ik kan geen internet verbinding, (met nieuwe kabel) exploitanten ging door alle controles en zei dat bestuurders ontbreken en couldnt hulp nodig deskundige hulp. (oorspronkelijk was Belkin USB draadloze dat veroorzaakt corruptie). Ik ben aangesloten via een andere computer, zodat ten minste ik kan nu een aantal deskundige hulp. Enig idee wat te doen, kreeg te horen te gaan op de Dell-website om de drivers maar ik cant download van de computer in de vragen, en weet niet zo mogelijk te doen van dit een en overgezet. PLEASE HELP: veel Thanks in advance |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wanneer Dell geleverd u de machine zullen zij hebben geleverd bestuurder discs kunt u ook krijgen bestuurders via het web en breng het over-of zelfs Dell en ik weet zeker dat zij zal u hen.
| |||
| |||
| ok heb ik gecontroleerd, alles wat ik heb met de computer is software voor de flatscreen-monitor, een voor draadloze toetsenbord en muis en de andere was voor de modem, thats it! de gele uitroeptekens in kwestie heb ik nu de drivers verwijderd, en hoopte dat ik nu wat hulp opnieuw installeren hen Thanks in advance |
|
| |||
| |||
| Zoals ik al zei heb je het Dell-specifieke stuurprogramma's voor uw model van de pc, zodat de driver-cd of een driver downloaden is van essentieel belang. |
|
| |||
| |||
| ok ik ben een volkomen beginner hier. Ik weet dat ik nodig heb voor mijn model heb ik gevonden in mijn dienst tag, en de drivers op de Dell website, probleem is hoe je ze van de ene computer naar de een op de vraag. Ik heb om eerlijk te zijn ben ik een echte beginner op dingen. Ik weet bepaalde dingen, maar zou niet willen zeggen veel als jullie! |
|
| |||
| |||
| Download ze op de pc met internet, dan branden ze op een cd of leg ze op een externe harde schijf / geheugen stick. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| usbhub.sys bestuurder ontbreekt in C: \ WINDOWS \ system32 \ drivers | mxmatt15 | Algemene programmatuurnoot Chat | 5 | 4 november 2009 21:14 |
| Altijd Says drivers zijn Vermiste Dus mijn iPod (en de rest) niet kunnen werken? | craigbenham | Drives & Removable Media | 0 | 10 jun 2009 16:22 |
| Herformateerd Dell Laptop - Noodzaak Wireless Drivers | samkenwick | Netwerken, modems & VoIP | 1 | 31 mei 2009 15:53 |
| Dell Inspiron 8600 laptop bestuurders drooggewreven - Geen internet nu | coolones | Netwerken, modems & VoIP | 1 | 24 mei 2009 02:52 |
| Dell Inspiron 1520 XP Drivers | samh | Multimedia & Codecs | 1 | 19 Jan 2008 16:46 |
| Thread Tools | |
| |