![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, jeg er en nybegynner på her så bærer med meg. Jeg er i desperat behov for hjelp. Nylig datamaskinen min kom opp med den blå skjermen på døden. Jeg kunne ikke gjøre noe med det, ikke engang få til sikker modus. Men med en komplett Windows XP ekte plate jeg til å laste, men det er nå tilbake til fabrikkinnstillingene, (alt hadde jeg har forsvunnet, omg) problemet jeg har nå er at det mangler noen viktige drivere i maskinvare Enheten har jeg om et halvt dusin gule utropstegn markerer mot ting: -- Ethernet-kontroller PCI enhet sm bus controller video controller video controller (VGA kompatibel) SYSTEM: -- Dell Dimension 5150 Desktop, Windows XP Intel Pentium 4 CPU 3,20 Ghz 3,19 Ghz 512MB RAM Jeg kan ikke få internett, (med jomfru kabel) operatørene gikk gjennom alle kontroller og sier at sjåførene mangler og couldnt hjelpe trenger sakkyndig hjelp. (opprinnelig var det Belkin USB trådløs som forårsaket skaden). Jeg er koblet til via en annen datamaskin, slik at i det minste jeg kan nå få litt ekspert hjelp. Noen ideer om hva som skal gjøre, ble fortalt å gå inn på Dells nettsted for å få driverne men jeg skrånende dataoverføre fra datamaskinen på spørsmål, og vet ikke om mulig å gjøre det fra denne en og overføre over. PLEASE HJELP: Mange takk på forhånd |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Når Dell leverte du maskinen har de medfølgende driver plater, kan du også få drivere via internett og overføre over eller ringe Dell og jeg er sikker på at de vil sende deg dem.
| |||
| |||
| ok jeg har sjekket, alt jeg har med maskinen er programvare for flatskjerm-skjerm, en for trådløst tastatur og mus, og den andre var for modem, dvs det! den gule utropstegn markerer aktuelle Jeg har avinstallert driverne, og håper at jeg kan nå få hjelp til å instate dem Takk på forhånd |
|
| |||
| |||
| Som jeg sa du trenger Dell spesifikke driverne for modell av PC, så driver-CD eller en driver nedlasting er avgjørende. |
|
| |||
| |||
| ok jeg blir en helt novise her. Jeg vet jeg behov for min modell jeg har funnet ut service-koden, og driverne på Dells nettsted, problemet er hvordan du får dem fra en maskin til den det gjelder. Jeg må være ærlig er jeg en skikkelig nybegynner på ting. Jeg vet enkelte ting, men ville ikke si mye som dere! |
|
| |||
| |||
| Laste dem ned på PC med Internett, og deretter brenne dem til CD eller sette dem på en ekstern harddisk / minnepinne. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Usbhub.sys driveren mangler i C: \ WINDOWS \ system32 \ drivers | mxmatt15 | General Software Chat | 5 | 4 november 2009 21:14 |
| Alltid Sier Drivere mangler Så iPod (og alt annet) kan ikke arbeide? | craigbenham | Drivere og flyttbare medier | 0 | 10 juni 2009 16:22 |
| Reformated Dell Laptop - Trenger Wireless Drivers | samkenwick | Nettverk, modem og VoIP | 1 | 31 mai 2009 15:53 |
| Dell Inspiron 8600 laptop drivere tørkes - No internet nå | coolones | Nettverk, modem og VoIP | 1 | 24 mai 2009 02:52 |
| Dell Inspiron 1520 XP drivere | samh | Multimedia & Kodeker | 1 | 19 januar 2008 16:46 |
| Thread Tools | |
| |