menšie majetkové --

Magazine
Go Back   Počítačové Juice > Computer Software > Operačné systémy Windows

Register

Chýba ovládače pre Windows XP Dell

Reply

Thread Tools
Old 16. júna 2009, 02:36
Nový člen skupiny

Default Chýba ovládače pre Windows XP Dell

Ahoj, jsem nováček tu tak nesú so sebou.
Som zúfalo potrebujú pomoc. Práve počítač prišiel s modrou obrazovkou smrti. Nemohol som robiť nič s ním, ani dostať do núdzového režimu. Každopádně s kompletným systémom Windows XP skutočného disku sa mi podarilo re-zaťaženie, ale teraz je späť na továrenské nastavenia (všetko, čo som mal už zmizla, OMG) problém jsem s teraz je, že chýbajú niektoré zásadné vodičov, v hardware Prístroj som asi pol tuctu žltý výkričník známky proti veciam: --

Ethernet controller
PCI zariadenia
radič zbernice sm
video radiče
video regulátor (VGA kompatibilná)

SYSTÉM: --
Dell Dimension 5150 Desktop, Windows XP
Intel, Pentium 4
CPU 3,20 Ghz
3,19 Ghz
512 megabajtov RAM

Nemôžem sa dostať na internet, (s panenským kábel) prevádzkovatelia prešla všetkými kontrolami a povedal, že vodiči sú chýbajúce a couldnt pomoci by potreboval odbornú pomoc.
(pôvodne to bolo Belkin bezdrôtový USB, ktorá spôsobila korupcie).

Som pripojený cez iný počítač, tak aspoň já si teraz môžu získať odbornú pomoc.

Nejaké nápady, čo robiť, bolo povedané, prejdite na internetové stránky spoločnosti Dell, aby si vodiči ale já dotírat stiahnuť z počítača na otázky, a nevím, jestli je možné urobiť z tohto jedného a prevod.
Prosím pomôžte: Ďakujem vopred
Old 16. júna 2009, 02:48
Administrátor Skupina

Kedy Dell dodáva ste stroj budú mať dodávané ovládače diskov, môžete tiež dostať vodiči cez web a preniesť či dokonca volať Dell a som si istý, že vám pošleme im.

Môj systém: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Základná doska:
HP nForce 560
Pamäť RAM:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafické karty (s):
Nvidia 7150 Palubný integrovanej
Zvuková karta:
5.1 Palubný integrovanej
Pevný disk (y):
250gigabajt 5400ot./min SATA300