менше справедливості

Magazine
Go Back   Комп'ютерні Сік > Комп'ютерні програми > Операційні системи Windows

Register

Зниклі без вести драйвери Windows XP для Dell

Reply

Різьба Інструменти
Old 16 червня 2009, 02:36
Нові члени групи

Default Зниклі без вести драйвери Windows XP для Dell

Привіт, я новачок тут несуть таке зі мною.
Я відчайдушно потребують деякої допомоги. Нещодавно мій комп'ютер прийшов з синім екраном смерті. Я не міг робити речі з ним, не одержують навіть в безпечному режимі. У будь-якому випадку з повною Windows XP справжньої диска мені вдалося Re-Load, але зараз повернутися до заводських налаштувань (все, що я зник, OMG) проблема У мене зараз є те, що відсутні деякі важливі драйвери, в обладнанні Пристрій у мене є близько півдюжини жовтими знаками оклику у відношенні речей: --

Ethernet-контролера
PCI пристрій
Контролер SM Bus
відеоконтролер
Видеоконтроллер (VGA-сумісний)

Система: --
Dell Dimension 5150 Desktop, Windows XP
Intel, Pentium 4
Процесором 3,20 ГГц
3,19 ГГц
512 МБ ОЗУ

Я не можу отримати підключення до Інтернету, (з Віргінських кабелю) оператори пройшли всі перевірки і сказав, що водії зникли безвісти і Couldnt допомога буде необхідна допомога фахівця.
(спочатку вона була Belkin USB Wireless, що викликало корупції).

Я пов'язаний через інший комп'ютер, щоб принаймні тепер я можу отримати кваліфіковану допомогу.

Будь-які ідеї, що робити, було наказано йти на сайт Dell для отримання драйвера, але я нахиляє завантажити з комп'ютера на питання, і не знаю, можливо це зробити з цієї передачі одного і більше.
PLEASE HELP: Большое спасибо заранее
Old 16 червня 2009, 02:48
Адміністратор групи

Коли ви Dell поставляються машини вони повинні будуть поставлятися драйвера диска, можна також отримати драйверів через Інтернет і передача більш або навіть викликати Dell і я впевнений, вони будуть надсилати вам їх.

Моя система: Hybr! D

Процесор (и):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Материнська плата:
HP NForce 560
ОЗУ:
2GB DDR2 PC2-5300