![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Gegroet, Mijn systeem heeft een SSD 64 Gig schijf. Dit is wat ik ga doen, iemand zie geen problemen mee? Op de SSD Ik heb XP en Windows 7. Bijna klaar voor VistaBootPro, het werkt met Win 7, getest met een VM. Vervolgens heb ik drie optredens van de open ruimte, dus ik wil ERD Commander op een kleine 1 Gig partitie en dan zal ik niet op zoek zijn naar de cd toen ik opblazen van een van mijn installeert. Dus iemand zie eventuele problmes met dit idee?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nou ... 64GB is een beetje klein. maar ik denk dat als je alleen gebruiken voor het OS's, dan is er meer dan genoeg ruimte. het zou moeten werken in theorie.
|
| |||
| |||
| 64GB is erg klein voor meerdere OS's. Ik gebruik 500GB voor XP PRO x86, XP Pro x64, Vista ult. x64 en Win 7 x64. Maar hey, als u tevreden bent met de grootte, moet boete.
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Dual Boot XP Nu Wont Boot NTLDR ontbreekt | trayde | Windows besturingssystemen | 4 | 18 mrt 2009 07:07 |
| Dual boot? | Mooseknuckle | Windows besturingssystemen | 3 | 28 aug 2008 16:12 |
| Dual-boot Mac OS X op XP? | harryc | Linux & Alternative OS | 9 | 26 feb 2008 04:16 |
| Dual boot | chrismorris730 | Windows besturingssystemen | 4 | 13 feb 2008 16:56 |
| Dual Boot Systeem | ChuckII | Windows besturingssystemen | 11 | 19 Jan 2008 16:18 |
| Thread Tools | |
| |