mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

MS-DOS ansøgningen gemmes under Min File Navne

Reply

Thread Tools
Old 6. juni 2009, 04:49
Ny Medlem Gruppen

Default MS-DOS ansøgningen gemmes under Min File Navne

Hej,

Min computer opfører sig bizart.
Hver gang jeg sletter en fil, om det være 4 kilobyte eller 100 megabites - det tager for evigt for slette proces til at køre sig selv igennem. Jeg begyndte at tænke, at måske hver gang jeg slette de filer bliver overført til nogen.

Også nogle af mine normale doc eller RTF-filer vises som MS-DOS-programmer.

Nogen tanker?

Takket meget.

Ahren
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Startup Application Hjælp - Indsæt en. Exe-fil, så den vil startprocessen med vinduer Sasstraliss Windows-operativsystemer 1 4. maj 2009 09:52
Yahoo Msgr 9. Hvor er de Samtaler Gemte? Mohi212 E-mail, VoIP og IM Discussion 1 14 marts 2009 05:33
Pick tilfældige navne fra. Csv-fil atorres0506 Office Suites & Applications 2 21. jan 2009 15:13
Ændring af Windows XP-partition Navne? tomthedrummer1992 Windows-operativsystemer 1 12. maj 2008 15:44
Hvordan ser du gemte samtaler på MSN Messenger? Candy !!!!!!!!! E-mail, VoIP og IM Discussion 1 18 marts 2007 16:25
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.