mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

MS-DOS-aanvraag is opgeslagen onder Mijn File Names

Reply

Thread Tools
Old 6 jun 2009, 04:49
Nieuw Lid Fractie

Default MS-DOS-aanvraag is opgeslagen onder Mijn File Names

Hallo,

Mijn computer is bizar gedrag.
Everytime verwijder ik een bestand of het nu 4 kilobytes of 100 megabites - het duurt eeuwig voor het verwijderen proces loopt zelf door. Ik begon denken misschien dat ik iedere keer dat u de bestanden worden geüpload naar iemand.

Ook sommige van mijn normale doc of rtf-bestanden worden weergegeven als MS-DOS-toepassingen.

Any thoughts?

Thanks much.

Ahren
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Startup Application Help - Plaats een. Exe bestand zodat het opstarten met Windows Sasstraliss Windows besturingssystemen 1 4 mei 2009 09:52
Yahoo Msgr 9. Waar zijn de gesprekken opgeslagen? Mohi212 E-mail, VoIP & IM Overleg 1 14 mrt 2009 05:33
Kies willekeurige namen uit. Csv-bestand atorres0506 Office Suites & Toepassingen 2 21 Jan 2009 15:13
Het veranderen van Windows XP-partitie namen? tomthedrummer1992 Windows besturingssystemen 1 12 mei 2008 15:44
Hoe ziet u opgeslagen conversaties op msn messenger? Candy !!!!!!!!! E-mail, VoIP & IM Overleg 1 18 mrt 2007 16:25
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.