![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hallo, Mijn computer is bizar gedrag. Everytime verwijder ik een bestand of het nu 4 kilobytes of 100 megabites - het duurt eeuwig voor het verwijderen proces loopt zelf door. Ik begon denken misschien dat ik iedere keer dat u de bestanden worden geüpload naar iemand. Ook sommige van mijn normale doc of rtf-bestanden worden weergegeven als MS-DOS-toepassingen. Any thoughts? Thanks much. Ahren |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Startup Application Help - Plaats een. Exe bestand zodat het opstarten met Windows | Sasstraliss | Windows besturingssystemen | 1 | 4 mei 2009 09:52 |
| Yahoo Msgr 9. Waar zijn de gesprekken opgeslagen? | Mohi212 | E-mail, VoIP & IM Overleg | 1 | 14 mrt 2009 05:33 |
| Kies willekeurige namen uit. Csv-bestand | atorres0506 | Office Suites & Toepassingen | 2 | 21 Jan 2009 15:13 |
| Het veranderen van Windows XP-partitie namen? | tomthedrummer1992 | Windows besturingssystemen | 1 | 12 mei 2008 15:44 |
| Hoe ziet u opgeslagen conversaties op msn messenger? | Candy !!!!!!!!! | E-mail, VoIP & IM Overleg | 1 | 18 mrt 2007 16:25 |
| Thread Tools | |
| |