mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

MS-DOS program lagres Under My filnavn

Reply

Thread Tools
Old 6 juni 2009, 04:49
New Member Group

Default MS-DOS program lagres Under My filnavn

Hallo,

Datamaskinen min oppfører seg bizarrely.
Hver gang jeg slette en fil, enten det er 4 kilobytes eller 100 megabites - det tar alltid for slette prosessen for å kjøre seg gjennom. Jeg begynte å tenke at kanskje hver gang jeg slette filene blir lastet opp til noen.

Også noen av mine normale doc eller rtf filer vises som MS-DOS-programmer.

Noen tanker?

Takk mye.

Ahren
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Oppstart Application Hjelp - Sett en. Exe-filen slik at det vil oppstart med vinduer Sasstraliss Windows-operativsystemer 1 4 mai 2009 09:52
Yahoo Msgr 9. Hvor er Samtaler frelst? Mohi212 Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 1 14 mars 2009 05:33
Pick tilfeldige navn fra. CSV-fil atorres0506 Office Suites & Applications 2 21 januar 2009 15:13
Endre Windows XP partisjon Navn? tomthedrummer1992 Windows-operativsystemer 1 12 mai 2008 15:44
Hvordan kan du se lagrede samtaler på MSN Messenger? Candy !!!!!!!!! Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 1 18 mars 2007 16:25
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.