mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Multi Computer Upgrade / install for 70 + Computere

Reply

Thread Tools
Old 23 marts 2009, 09:12
Ny Medlem Gruppen

Jeg er ny i form, så dette er min første gang udstationering og jeg er ikke sikker på, om dette er det rigtige sted at være udstationering dette, men hvilken som helst hjælp ville være meget værdsat.
Jeg arbejder for en stor collage, og de har sat mig der står for 70 + computere i klasseværelserne. Jeg kan få Windows-opdateringer til fint uden mig at skulle gå til hver maskine og installere dem manuelt. Det problem, jeg har kørt hele er, når det drejer sig tid til at installere en speciel software eller for at opgradere en særlig software. Det kan være en hurtig proces til at gå til hver maskine og installere software. Selv skabe et master image og re billedbehandlingsprodukt maskiner ville være en rettidig processen, men det ville ikke arbejde for mig på grund af, at ikke alle de klasseværelser har samme software på dem alle. Vi har forsøgt Tynde klienter og prøvedukkens terminaler, men vi havde intet andet end problemer med dem på grund af nogle af den software, som vi kører på nogle af de maskiner. En ideel løsning ville være at have en server med alle mine "billeder" på det, og hvornår og instruktør går til at logge ind på computeren, det trækker billedet fra serveren og sætter i på den pågældende computer. Eller til at have de "billeder" på serveren og få dem skubbet til maskiner hver dag eller hver måned. Jeg kan ikke se at få OS streaming fra serveren, men har det kører ud for den lokale maskine.
Forhåbentlig jeg har givet tilstrækkelig information. Enhver form for hjælp med dette ville være meget værdsat.
Old 23 marts 2009, 09:50
Ny Medlem Gruppen

Hvad du har sagt, er netop, hvad du behøver at gøre, har du brug for en server.

Jeg aldrig fik til dette i mine studier, men du bruger Active Directory og gruppepolitik i Windows til at presse ansøgninger til terminaler eller brugere. du opretter msp eller mst filer og tildele den anden.

Dette link nedenfor dækker det tror jeg, held og lykke!

http://www.windowsnetworking.com/art...lications.html
Old 23 marts 2009, 09:54
Donor-Gruppen

Som Mr. Communiq sagt, vil du få brug for en server.

Du kan oprette GPO's (Group Policy), til at tilføje maskiner i grupper. Du genstarter maskinen og hø presto, når maskinen starter op den viser "Installere Administreret Software".

Men nogle særlige software som vi har på kontoret, er ude af stand til at blive installeret via GPO.
Old 23 marts 2009, 12:42
Ny Medlem Gruppen

Ja, vi har en server opsætning allerede med Active direkte og hvad ikke. Netværket gruppe mennesker tage sig af, at jeg er en del af en anden afdeling. Før jeg kom om bord, de forsøgte SMS men havde en masse problemer med den. Lige nu har vi Deep Freez at holde vores computere de måde, vi vil have dem med ud slutbrugeren Messing dem op. Og vi bruger ABTurtor kontrol og UltraVNC til fjernbetjeningen i de computere, der kan hjælpe folk udefra. Så ja vi har en server opsætning allerede men Active Directory-løsning ikke synes at fungere korrekt sammen med den software, som vi er nødt til at installere og opgradere.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.