vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Multi Computer Upgrade / asennettava 70 + Tietokoneet

Reply

Thread Tools
Old 23 maaliskuu 2009, 09:12
Uusi Jäsen

Default Multi Computer Upgrade / asennettava 70 + Tietokoneet

Olen uusi muodossa joten tämä on ensimmäinen kerta lähetät En ole varma onko tämä oikea paikka olla lähettämistä tämän, mutta mitään apua olisi suuresti.
Olen töissä suuri kollaasi ja he ovat tehneet minusta vastuussa 70 +-tietokoneita luokissaan. Voin saada Windows-päivitykset työskennellä vain kauniita ilman minua ottaa mennä kunkin koneen ja asentaa ne käsin. Ongelma olen kulkee, kun on aika asentaa erityisiä ohjelmistoja tai päivittää erityisiä ohjelmistoja. Se voi olla ajankohtainen prosessi mene kunkin koneen ja asentaa pala ohjelmisto. Jopa luoda master-kuva ja uudelleen kuvantamis-koneet olisi ajoissa, mutta se ei toimi minulle vuoksi, etteivät kaikki luokkahuoneissa on sama ohjelmisto niihin kaikkiin. Olemme yrittäneet Thin asiakkaiden ja harjoitustestien terminaaleja, mutta meillä on ollut vain ongelmia niiden kanssa suoraan joihinkin ohjelmiston, että meillä on käynnissä joitakin koneita. Ihanteellinen ratkaisu olisi, että palvelimelle, jossa on kaikki omat "kuvia" siitä, milloin ja ohjaaja menee kirjautumaan sisään tietokoneeseen se vetää kuvan palvelin ja ottaa kiinni, että tietokoneella. Vai on "kuvia"-palvelimella ja ne työnnettiin koneiden päivittäin tai kuukausittain. En ole HAKU saada OS streaming alkaen palvelin, mutta sen on pyörittävä pois koneen.
Toivottavasti olen toimittanut riittävästi tietoja. Kaikenlaista apua tämä olisi suuresti.
Old 23 maaliskuu 2009, 09:50
Uusi Jäsen

Mitä te sanoitte juuri sitä, mitä sinun pitää tehdä, tarvitset palvelin.

En koskaan saanut tähän minun tutkimuksia, mutta voit käyttää Active Directoryn ja ryhmä politiikkaa ikkunat push sovelluksia terminaaleihin tai käyttäjiä. voit luoda msp tai mst-tiedostot ja määrittää sen jotenkin.

Tämä linkki alla kattaa se mielestäni onnea!

http://www.windowsnetworking.com/art...lications.html
Old 23 maaliskuu 2009, 09:54
Rahoittajien ryhmän

Kuten Mr. Communiq sanoi, tarvitset palvelin.

Voit luoda GPO: n (Group Policy), lisätä koneet ryhmissä. Olet käynnistänyt koneen ja heinää presto, kun kone käynnistyy se osoittaa "Installing Ylläpito Ohjelmistot".

Kuitenkin joitakin erityisiä ohjelmistoja, kuten meillä on toimipaikka, ei voi olla asennettuna kautta ryhmäkäytäntöobjektiin.
Old 23 maaliskuu 2009, 12:42
Uusi Jäsen

Kyllä, meillä on palvelimen määrittämisellä jo Active suoraan ja mitä ei. Verkosto ryhmä ihmisiä huolehtimaan siitä, että olen osa eri osastolta. Ennen kuin tulin aluksella, he yrittivät SMS, mutta ne, joilla on paljon ongelmia sen kanssa. Juuri nyt meillä on Deep Freez pitääkseen tietokoneen toivomallamme tavalla ilman loppukäyttäjän Messing niitä. Ja me käytämme ABTurtor ja UltraVNC etäisäntään osaksi tietokoneita, jotta ihmiset etäyhteydellä. Joten Kyllä meillä on palvelimen määrittämisellä jo mutta Active Directory ratkaisu ei näytä toimivan oikein ohjelmiston, että meidän täytyy asentaa ja päivittää.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.