![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik ben nieuw in de vorm dus dit is mijn eerste keer detachering en ik ben niet zeker of dit de juiste plek te plaatsen, maar alle hulp zou zeer gewaardeerd. Ik werk voor een grote collage en ze hebben me verantwoordelijk voor 70 +-computers in hun klaslokalen. Kan ik Windows updates werken prima met me uit te gaan naar elke machine en installeer ze handmatig. Het probleem heb ik lopen over is wanneer het tijd voor de installatie van een speciale software of een upgrade van een speciale software. Het kan een tijdige proces naar iedere machine en installeer de software. Zelfs het maken van een master-imago en beeldvorming van de nieuwe machines zou een tijdige proces, maar dat zou niet werken voor mij te wijten aan dat niet alle van de klaslokalen hebben dezelfde software op hen allen. We hebben geprobeerd Thin clients en exercitiemunitie terminals, maar wij hebben niets dan problemen met hen te wijten aan enkele van de software die we hebben uitgevoerd op een aantal van de machines. Een ideale oplossing zou zijn om een server met al mijn "afbeeldingen" op het wanneer en instructeur gaat inloggen op de computer het trekt het beeld van de server en zet in op die computer. Of om de "afbeeldingen" op de server en zijn ze gedwongen de machines elke dag of elke maand. Ik ben niet op zoek te zijn van de OS-streaming van de server, maar hebben het draaien vanaf de lokale machine. Hopelijk heb ik voldoende informatie. Elke vorm van hulp met deze zouden worden zeer gewaardeerd. |
|
| |||
| |||
| Wat u zei is precies wat je hoeft te doen, moet je een server. Ik heb nooit om dit in mijn studies, maar u Active Directory en Group Policy in Windows om de aanvragen tot terminals of gebruikers. u MSP of mst bestanden en toewijzen of andere manier. Deze link hieronder betreft het denk ik, veel geluk! http://www.windowsnetworking.com/art...lications.html |
|
| |||
| |||
| Zoals de heer Communiq gezegd, moet je een server. U kunt GPO's (Group Policy), toe te voegen machines in de groepen. Het opnieuw opstarten van de machine en hooi presto, wanneer de machine boots up toont "Managed Software installeren". Sommige speciale software zoals we in het kantoor, niet in staat is te installeren via groepsbeleidobject. |
|
| |||
| |||
| Ja, we hebben een server setup al met Active rechtstreeks en wat niet. Het netwerk groep mensen zorg voor dat, ik ben deel van een ander departement. Voordat ik kwam aan boord, ze probeerden via SMS, maar hadden veel problemen mee gehad. Op dit moment hebben we Deep Freez te houden onze computers die manier willen we hen met de eindgebruiker Messing ze. En we gebruiken ABTurtor controle en UltraVNC op afstand in de computer om mensen te helpen op afstand. Dus ja we hebben een server setup al, maar de Active Directory-oplossing lijkt niet correct werkt met de software die we nodig hebben voor het installeren en upgraden. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Wat was je eerste computer? Hoeveel computers heeft u? | redden137 | Algemeen Hardware Chat | 36 | 15 aug 2009 05:59 |
| Op zoek naar een upgrade 2x computers | supun19860618 | Algemeen Hardware Chat | 2 | 18 jun 2009 15:31 |
| Windows XP SP2 installeert op computers met Windows 50 stationeringsfase server | rocket7 | Windows besturingssystemen | 1 | 30 mei 2009 13:56 |
| Computer beveiliging op multi user pc ........ | Bubba | Virus, spyware & Security | 7 | 20 nov 2008 13:12 |
| Moet ik mijn computer | ashaiba | Algemeen Hardware Chat | 4 | 10 nov 2008 12:37 |
| Thread Tools | |
| |