rzadziej kapitałowych

Magazine
Go Back   Komputer Juice > Computer Software > Windows Operating Systems

Register

Multi komputer Uaktualnij / install dla 70 + Komputery

Reply

Narzędzia wątku
Old 23 marca 2009, 09:12
Nowe państwa grupy

Jestem nowy w formie, tak to jest mój pierwszy raz delegowania i nie jestem pewien, czy jest to poprawne miejsca oddelegowania do tego, ale każda pomoc byłaby greatly appreciated.
Ja pracuję dla dużych kolażu i wprowadziły mnie za 70 + komputerów w ich klasach. Mogę aktualizacje systemu Windows do pracy z dobrze mnie posiadające obecnie przejść do każdej maszyny i zainstalować je ręcznie. Problem mam spotkać się przy czasie zainstalować specjalne oprogramowanie lub uaktualnić specjalnym oprogramowaniem. Może to być proces czasie, aby przejść do każdej maszyny i zainstalować oprogramowanie. Nawet stworzenie wizerunku kapitana i ponownie obrazowania maszyny byłoby czasie proces, ale nie dla mnie powodu, że nie wszystkie sale mają takie samo oprogramowanie na nich wszystkich. Mamy klientów i próbował Thin manekina terminale, ale mieliśmy problemy, ale nic z nich ze względu na niektóre z programów, które mamy uruchomione na niektórych komputerach. Idealnym rozwiązaniem byłoby mieć na serwerze z moich "obrazów" na niego i kiedy i instruktora, aby zalogować się do komputera to pobiera obraz z serwera i umieszcza w na tym komputerze. Albo mają "obrazy" na serwerze i ich nalegaliśmy do maszyn codziennie lub co miesiąc. I'm not looking mają OS strumieniowych z serwera, ale to działa startu komputera lokalnego.
Mam nadzieję, że mam pod warunkiem wystarczającej informacji. Wszelkiego rodzaju pomoc będzie to greatly appreciated.
Old 23 marca 2009, 09:50
Nowe państwa grupy

Co pan powiedział jest dokładnie to, co musisz zrobić, musisz serwera.