менше справедливості

Magazine
Go Back   Комп'ютерні Сік > Комп'ютерні програми > Операційні системи Windows

Register

Multi Computer Upgrade / установка для 70 + Computers

Reply

Різьба Інструменти
Old 23 березня 2009, 09:12
Нові члени групи

Default Multi Computer Upgrade / установка для 70 + Computers

Я новачок у формі, так це моє перше час проведення, і я не впевнений, що це правильне місце для проведення цього, але будь-яка допомога буде прийнята з вдячністю.
Я працюю у великій колаж і вони поставили мене в руки 70 + комп'ютери в своїх класах. Я можу отримати оновлення Windows прекрасно працювати без мене необхідності підходити до кожної машині і встановити їх вручну. Проблемою я стикався, коли приходить час, щоб встановити спеціальне програмне забезпечення чи оновлення спеціального програмного забезпечення. Це може бути своєчасною процес йшов у кожної машини й установки певного програмного забезпечення. Навіть створюючи образ Майстра і повторно зображеннями машин буде своєчасний процес, але це не буде працювати на мене за що не всі класи мають однакове програмне забезпечення на всіх з них. Ми намагалися Тонкі клієнти та фіктивні термінали, але ми нічого, крім проблем з ними через деяких програм, що в нас працює на деяких машинах. Ідеальним рішенням було б мати сервер з усіма моїми "зображення" на нього, коли і інструктора йде на журнал в комп'ютері, він натискає на зображення з сервера і поміщає в на цьому комп'ютері. Або мати "образів" на сервері і мати їх штовхнула на машині щодня або через місяць. Я не шукаю мати потокове ОС із сервера, але він працює з локального комп'ютера.
Сподіваюся, я надав достатньої інформації. Будь-яка допомога в цьому буде прийнята з вдячністю.
Old 23 березня 2009, 09:50
Нові члени групи

Що ти сказав саме те, що вам потрібно зробити, вам потрібен сервер.