![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Kääntyi minun tietokone tänä aamuna, ja se ei ladata Windows Vista. Se alkaa ladata sitten tulee tähän.
Tapahtui virhe lukea boot kokoonpanoissa tietoja. |
|
|
|||
|
|||
|
kanisteri u päästä bios? dnt knw mitä se olisi tietokone vaan painiketta bash joko F8 tai poistaa ja että pitäisi saada u osaksi luettelo vaihtoehdoista
suorita se vikasietotilassa muokkaamaan tietokoneen ja asentaa uudestaan ikkunat dont tiedä, onko tämä auttaa |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Käynnisty sinun Näköala CD ja tehdä korjauksia tai palauttaa.
|
|||
|
|||
|
Laitoin cd ja tryed tehdä palauttaa, mutta se kertoo minulle se ei voi tehdä sitä.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Onko sinulla kuvaa tietokone, että et voi luoda helposti, jos et voi saada takaisin ne levyn sisällön?
|
|||
|
|||
|
Minulla on kaksi aluetta, joissa on kaksi differnt iPodeja on minun menettää kaikki ostettujen kohteiden jos en pääse takaisin sisään myös kuormien photo's on olemassa, minulla on ulkoinen kiintolevy, että en varmuuskopiot, mutta ei tehnyt yhden hetken .
|
|
|
|||
|
|||
|
Vei tietokoneen alas pikku kylä tietokoneen ostaminen. Hän onnistui korjata. Windows Vista oli korruptoitunut oli virhe BIOS. Myös virtalähde oli epäonnistunut. Hän uudelleenasennettavien ikkunat päivitetty BIOS ja korvataan virtalähteen kaikki vain £ 50.
|
|
|
|||
|
|||
|
Se on halpaa, sinulla on hyvä käsitellä.
Kun varmuuskopio iPodejasi ja valokuvia olisi hyvä siirtää. |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
myös kaikki ne ihmiset, jotka ovat ikkunat ongelmia ja haluat varmuuskopion siellä tiedostoja lataa knoppix (Linux) elävät cd tämän voit käynnistää fromt hän cd ja lataa koko os osaksi ram asentamatta, että kovalevylle ja voit sitten varmuuskopion kaikki tiedostot on ulkoisen aseman, ennen kuin yrität korjata ikkunat