![]() |
|
| |||
| |||
| Mijn computer op deze morgen en het zal niet laden van Windows Vista. Het begint te laden, dan komt dit. Een fout opgetreden tijdens het lezen van de boot configuraties gegevens. |
|
| |||
| |||
| kunt u krijgen in de bios? dnt knw hoe het zou zijn voor uw computer, maar gewoon bash of F8-toets of te verwijderen, en dat moet u krijgt een lijst met opties Vervolgens lopen zij in de veilige modus opnieuw op uw computer en Windows opnieuw installeren dont know als dat helpt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Opstarten van je Vista-cd en doe een reparatie of teruggaan.
| |||
| |||
| Ik leg de cd in en tryed te doen herstellen, maar het zegt me dat het niet kan doen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Heb je alle bestanden op de computer die u niet kunt recreëren gemakkelijk als je niet kunt terug op deze schijf de inhoud?
| |||
| |||
| Ik heb twee gebieden met twee differnt iPods op verliezen zal ik al mijn gekochte items als ik kan niet terug krijgen inch Ook hebben tal van foto's er op, ik heb een externe harde schijf die ik back-ups op, maar niet gedaan in awhile . |
|
| |||
| |||
| Nam mijn computer naar mijn dorpje computer winkel. Hij slaagde erin het te repareren. Windows Vista is corrupt was er een fout in het BIOS. Ook de voeding is bij gebreke. Hij reinstalled windows update van de BIOS en vervangen van de stroomvoorziening voor slechts £ 50. |
|
| |||
| |||
| Dat is goedkoop, je hebt een goede deal. Inname van een backup van je iPod-modellen en foto's zou een goede zet. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ook voor alle mensen die problemen hebben ramen en wil er backup bestanden downloaden van de Knoppix (linux) live cd zal je boot fromt hij cd en laadt het gehele os in ram zonder installatie op de harde schijf en u kunt dan alle back-up uw bestanden naar een externe schijf voordat probeert vast te stellen ramen
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Computer start niet ... Help | roo97ss | Algemeen Hardware Chat | 21 | 30 dec 2008 14:40 |
| Computer probeert te starten, maar ...... | Primal Rage Outdoors | Algemeen Hardware Chat | 9 | 10 dec 2008 12:32 |
| Computer Start Up | morrowj112 | Algemeen Hardware Chat | 5 | 15e sep 2008 15:55 |
| Computer opstart problemen | tallercheetah | Algemeen Hardware Chat | 4 | 12 jul 2008 08:09 |
| Computer start niet | chaz100 | Algemeen Hardware Chat | 4 | De 1 februari 2008 07:50 |
| Thread Tools | |
| |