![]() |
|
| |||
| |||
| Snudde maskinen min på denne morgenen og den vil ikke laste opp Windows Vista. Det begynner å laste opp så kommer opp med dette. Det oppstod en feil under forsøket på å lese Boot Configurations data. |
|
| |||
| |||
| kan u komme inn i bios? DNT knw hva det ville være for datamaskinen, men bare knappen bash enten F8 eller slette, og som bør få u i en valgliste deretter kjøre den i sikker modus reformatere maskinen og installere windows dont vite om det hjelper |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Boot av Vista CD og trenger en reparasjon eller rulle tilbake.
| |||
| |||
| Jeg satte på CD og tryed å gjøre et gjenopprettingspunkt, men det forteller meg at den ikke kan gjøre det. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du noen filer på datamaskinen som du ikke kan gjenskape enkelt hvis du ikke kan komme tilbake til dem disk innholdet?
| |||
| |||
| Jeg har to områder med to differnt iPoder på vil jeg miste alle mine kjøpte eks hvis jeg ikke kan komme tilbake i. Også har masse bilde på det, jeg har en ekstern harddisk som jeg backup på, men ikke gjort i en stund . |
|
| |||
| |||
| Tok datamaskinen min ned til min lille landsbyen datamaskinen butikk. Han klarte å løse det. Windows Vista ble skadet var det en feil i BIOS. Også strømforsyningen var sviktende. Han reinstallert Windows oppdatert BIOS og erstattes strømforsyningen alle for bare £ 50. |
|
| |||
| |||
| Det er billig, du har en god avtale. Ta en sikkerhetskopi av iPoder og bilder vil være et bra trekk. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| også for alle som har vinduer problemer og ønsker å sikkerhetskopiere det filer laste ned KNOPPIX (linux) live cd dette vil la deg boot fromt han cd og laste hele os til ram uten å installere til harddisken, og du kan deretter sikkerhetskopiere alle filene dine til en ekstern disk før du prøver å reparere vinduer
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Datamaskinen ikke starter ... Hjelp | roo97ss | General Hardware Chat | 21 | 30 desember 2008 14:40 |
| Datamaskinen prøver å starte, men ...... | Primal Rage Outdoors | General Hardware Chat | 9 | 10 desember 2008 12:32 |
| Computer Start Up | morrowj112 | General Hardware Chat | 5 | 15nde sep 2008 15:55 |
| Datamaskinen starter opp problemer | tallercheetah | General Hardware Chat | 4 | 12 juli 2008 08:09 |
| Datamaskinen ikke starter | chaz100 | General Hardware Chat | 4 | 1 februar 2008 07:50 |
| Thread Tools | |
| |