![]() |
|
| |||
| |||
| Vände min dator på förmiddagen och det kommer inte att ladda upp Windows Vista. Det börjar att ladda upp då kommer upp med detta. Ett fel uppstod vid försök att läsa starta konfigurationer data. |
|
| |||
| |||
| kan u få in i bios? dnt KNW hur det skulle vara för datorn utan bara på knappen bash antingen F8 eller ta bort och som bör få u in en lista med alternativ kör den i felsäkert läge formatera om datorn och installera om Windows vet inte om det hjälper |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Starta upp din Vista CD och göra en reparation eller rulla tillbaka.
| |||
| |||
| Jag satte in CD och tryed att göra en återställning, men det säger mig att det kan inte göra det. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du några filer på datorn som du inte kan återskapa lättare om du inte kan komma tillbaka till dessa diskinnehållet?
| |||
| |||
| Jag har två områden med två differnt iPods på så förlorar jag alla mina inköpta varor om jag inte kan få tillbaka i. Dessutom har massor av foton är där, jag har en extern hårddisk som jag gör säkerhetskopior på, men inte gjort i en stund . |
|
| |||
| |||
| Tog min dator ner till min lilla byn datoraffär. Han lyckades fixa det. Windows Vista var korrupt det fanns ett fel i BIOS. Även nätaggregatet svek. Han ominstallerat Windows uppdaterat BIOS och ersatte strömförsörjningen allt för bara 50 pund. |
|
| |||
| |||
| Det är billigt, har du en bra affär. Ta en backup av din iPod och bilder skulle vara ett bra drag. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| även för alla de människor som har windows problem och vill ta backup finns filer ladda ner Knoppix (Linux) Live CD här låter dig starta fromt han cd och laddar hela OS i RAM-minnet utan att installera på hårddisken och sedan kan du säkerhetskopiera alla dina filer till en extern hårddisk innan du försöker fixa fönster