mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystem

Register

Mina ikoner Alla försvann och gick tom.

Reply

Thread Tools
Old 4 juli 2009, 17:44
Ledamot Gruppen

Default Mina ikoner Alla försvann och gick tom.

Hej,

Mina ikoner alla försvann och gick tom. Det verkade börja hända direkt efter jag gjort en vanlig sökning i Windows Explorer (inte Internet Explorer, men den lokala slag i min Drive) och sedan fliken Sök på vänster också försvunnit, där det brukade vara en blå området på vänster i varje fönster. Någon hjälp skulle vara jättebra!

Tack
Old 5 juli 2009, 13:54
Moderator-gruppen

Default Mina ikoner Alla försvann och gick tom.

Använd Systemåterställning för att ångra ändringar om det skulle uppstå problem

Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Min CD-enheten bara försvann .. ashish3 Drives & Removable Media 0 2 juni 2009 14:35
Hibernate Option försvann ToshibaBreakdown Windows-operativsystem 0 24 maj 2009 13:02
Min cd-rom har försvunnit från datorn phonealone Drives & Removable Media 1 21 maj 2009 05:41
Lost mapp Ø6 har försvunnit gmcomputerservices E-post, VoIP & IM Diskussion 1 16 december 2008 16:53
Mitt Office-program har försvunnit urmaserendipity85 Office Suites & Applications 4 20 november 2007 08:41
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.