mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Mit tastatur er rodet op

Reply

Thread Tools
Old
Ny Medlem Gruppen

Default Mit tastatur er rodet op

Hej jeg ved ikke, hvorfor dette er sket, men mit tastatur har været sådan i lang tid og jeg har endelig besluttet, at det er irriterende mig nok til at søge hjælp om det. Jeg har allerede søgt efter måder at løse problemet - det er involveret og sproglige indstillinger og en karakter kort.

Mit problem er, at når jeg holder Shift nede og klik den nøgle, der har tegnet på det det gør anførselstegn vises, og når jeg holder Shift nede og klik den dobbelte citationstegn nøglen det gør ved tegn vises. Hvorfor sker det og hvordan kan jeg løse problemet?

EDIT: Jeg bruger Windows XP BTW.
Old 17 December 2007, 15:23
Medlem Gruppen

Dens fordi du har tastatur sat til amerikanske mode.

Gå til regionale og sproglige indstillinger, og klik på fanen Sprog, og klik derefter på "detaljer", og vælg det rigtige tastatur-sprog.
Old 17 December 2007, 15:25
Ny Medlem Gruppen

Som virkede, tak.
Old 19 December 2007, 19:26
Ny Medlem Gruppen

lol samme skete for mig, jeg trykkede på skift og / at gøre? og det viste en fransk e symbol lol jeg skiftet til rette land tilpasning og det faste selv.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Keyboard Fejl eller No Keyboard Present klare General Hardware Chat 20 27 oktober 2009 16:26
Jeg skal have hjælp mit tastatur Keys Er Alle rodet op vj00 Windows-operativsystemer 2 13 September 2009 06:14
Jeg har brug for hjælp - Min Tastatur-knapperne er rodet sammen Iron_Aden Windows-operativsystemer 9 12 September 2009 02:36
Keyboard rodet op ashaiba General Hardware Chat 9 8 marts 2008 16:31
Keyboard Konfiguration - Setup Logitech tastatur i Windows Computer Spec General Hardware Chat 3 16. maj 2007 06:31
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.