![]() |
|
| |||
| |||
| Hej jeg ved ikke, hvorfor dette er sket, men mit tastatur har været sådan i lang tid og jeg har endelig besluttet, at det er irriterende mig nok til at søge hjælp om det. Jeg har allerede søgt efter måder at løse problemet - det er involveret og sproglige indstillinger og en karakter kort. Mit problem er, at når jeg holder Shift nede og klik den nøgle, der har tegnet på det det gør anførselstegn vises, og når jeg holder Shift nede og klik den dobbelte citationstegn nøglen det gør ved tegn vises. Hvorfor sker det og hvordan kan jeg løse problemet? EDIT: Jeg bruger Windows XP BTW. |
|
| |||
| |||
| Dens fordi du har tastatur sat til amerikanske mode. Gå til regionale og sproglige indstillinger, og klik på fanen Sprog, og klik derefter på "detaljer", og vælg det rigtige tastatur-sprog. |
|
| |||
| |||
| Som virkede, tak. |
|
| |||
| |||
| lol samme skete for mig, jeg trykkede på skift og / at gøre? og det viste en fransk e symbol lol jeg skiftet til rette land tilpasning og det faste selv. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Keyboard Fejl eller No Keyboard Present | klare | General Hardware Chat | 20 | 27 oktober 2009 16:26 |
| Jeg skal have hjælp mit tastatur Keys Er Alle rodet op | vj00 | Windows-operativsystemer | 2 | 13 September 2009 06:14 |
| Jeg har brug for hjælp - Min Tastatur-knapperne er rodet sammen | Iron_Aden | Windows-operativsystemer | 9 | 12 September 2009 02:36 |
| Keyboard rodet op | ashaiba | General Hardware Chat | 9 | 8 marts 2008 16:31 |
| Keyboard Konfiguration - Setup Logitech tastatur i Windows | Computer Spec | General Hardware Chat | 3 | 16. maj 2007 06:31 |
| Thread Tools | |
| |