vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Oma Näppäimistö on sekaisin

Reply

Thread Tools
Old 17 joulukuu 2007, 15:16
Uusi Jäsen

Default Oma Näppäimistö on sekaisin

Hei En tiedä, miksi näin on tapahtunut, mutta minun näppäimistö on näin vuosikausia ja olen vihdoin päättänyt, että se on ärsyttävää minulle riittävästi hakemaan apua siitä. Olen jo etsinyt tapoja ratkaista ongelma - sen mukana Aluekohtaiset-ja kieliasetukset ja merkin kartalla.

Minun ongelmani on se, että kun minun pitää siirtää ja valitse avain, joka on merkki siitä se tekee kaksinkertaisen lainausmerkit näyttävät ja kun pitää siirtää ja napsauta double quotes näppäile se tekee merkki ilmestyy. Miksi näin tapahtuu ja miten voin korjata ongelman?

EDIT: Olen käyttöjärjestelmä on Windows XP BTW.
Old 17 joulukuu 2007, 15:23
Jäsen

Sen, koska olet näppäimistön asetettu Yhdysvaltain tilassa.

Siirry alue ja kieli ja valitse sitten kielet-välilehti ja valitse sitten "tiedot", ja valitse oikea näppäimistön kieltä.
Old 17 joulukuu 2007, 15:25
Uusi Jäsen

Se toimi, kiitos.
Old 19 joulukuu 2007, 19:26
Uusi Jäsen

lol Sama tapahtui minulle, i painanut vaihtonäppäintä ja / tehdä? ja se osoitti Ranska e symboli lol i muuttunut korjata maan yhdenmukaistaminen ja se vahvistetaan itse.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Näppäimistön Virhe tai ei Keyboard Present selviytyä Rautatavaran Chat 20 27 lokakuu 2009 16:26
Tarvitsen apua Omat Näppäimistön näppäimet on sotkettu vj00 Windows-käyttöjärjestelmät 2 13 syyskuu 2009 06:14
I Need Help - Oma Keyboard Painikkeet ovat sekaisin Iron_Aden Windows-käyttöjärjestelmät 9 12 syyskuu 2009 02:36
Näppäimistö sekaisin ashaiba Rautatavaran Chat 9 8. Maaliskuu 2008 16:31
Näppäimistö-määritykset - Setup Logitech Keyboard Windows Tietokone eä Rautatavaran Chat 3 16. toukokuuta 2007 06:31
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.