mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystem

Register

Mitt tangentbord är ställt till

Reply

Thread Tools
Old 17 December 2007, 15:16
New Member Group

Default Mitt tangentbord är ställt till

Hej Jag vet inte varför detta har hänt, men mitt tangentbord har så här i evigheter och jag har slutligen beslutat att det är irriterande mig för att söka hjälp om det. Jag har redan tittat på olika sätt att lösa problemet - det handlade om region och språk och ett tecken kartan.

Mitt problem är att när jag skift och klicka på knappen som har tecknet på det är det dubbla citationstecken visas och när jag håller skift och klicka på citationstecken viktigaste den gör tecknet visas. Varför händer detta och hur kan jag lösa problemet?

EDIT: Jag använder Windows XP BTW.
Old 17 December 2007, 15:23
Ledamot Gruppen

Dess eftersom du har tangentbordet inställt på USA-läge.

Gå till region och språk och klicka på fliken Språk och klicka sedan på "information", och välj rätt tangentbord språk.
Old 17 December 2007, 15:25
New Member Group

Det fungerade, tack.
Old 19 december 2007, 19:26
New Member Group

lol samma sak hände mig, jag tryckte shift och / ska göra? och det visade en franska e symbol lol Jag ändrade till rätt land anpassningen och den fast sig.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.