![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, Olin asentanut päivityksen kiinni kannettavassa tietokoneessa ja valta ei ole ... Nyt tahansa yritän vaihtaa sitä se tuo esille virheilmoituksen (Kun ensimmäinen alustava näyttö) Voiko joku kertoa minulle, miten voin kuormitus se vikasietotilassa tai jotain yrittää ladata perintäjärjestelmän sen? Olen melko puupää kun se tulee tietokoneisiin, joten jos sinulla voi olla yhtä kuvaava kuin mahdollista! ![]() Kiitos |
|
| |||
| |||
| Tämä virhesanoma - on se sininen tausta?
__________________ "Miksi he [PS3 Slim] kiinni UFO laskeutunut suorakulmion etsiä" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Hei, Ei se on musta tausta ja valkoiset kirjaimet ... Sen kaikkea sotkea kirjaimia ja numeroita ... Ei mitään, mikä tekee mitään järkeä minulle joka tapauksessa! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Voitko lähettää sotkea kirjaimia ja numeroita täällä.
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Tuleeko ,79 Differance kannettavissa Power Suplies vaikuttavat kannettava? | Haun | Kotelot & Virtalähteet | 2 | 1 marraskuu 2009 20:55 |
| Ongelmat yhdistämisessä 360 Laptop Internet ja LAN PC on Laptop | navnut | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 24 | 12. Huhtikuu 2009 07:14 |
| Laptop jäähdytysalalla, mutta kannettavan tietokoneen laukku | pest79456 | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 8 | 30 Dec 2008 18:39 |
| Thread Tools | |
| |