![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, Jeg var å installere en oppdatering på min laptop og strømmen sviktet ... Nå som helst jeg prøver å slå den på det kommer det opp en feilmelding (Etter den første innledende skjermen) Kan noen fortelle meg hvordan jeg kan laste den i sikker modus eller noe sånt å forsøke å laste inn en utvinningsgrad på det? Jeg er ganske dunce når det gjelder datamaskiner, så hvis du kan være så beskrivende som mulig! ![]() Takk |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Denne feilmeldingen - er det på en blå bakgrunn?
|
| |||
| |||
| Hei, Ingen sine på en svart bakgrunn med hvite bokstaver ... Its all ett virvar av tall og bokstaver ... Ingenting som gjør noe fornuftig for meg likevel! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kan du poste virvar av bokstaver og tall her.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Vil et ,79 En Différance i Laptop Power Suplies påvirke laptop? | Haun | Bærevesker & Strømforsyning | 2 | 1 november 2009 20:55 |
| Problemer med å koble 360 til Laptop på Internett og LAN for PC til Laptop | navnut | Nettverk, modem og VoIP | 24 | 12 april 2009 07:14 |
| Laptop kjøling, mens laptop bag | pest79456 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 8 | 30 desember 2008 18:39 |
| Thread Tools | |
| |