![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej, Jag har installerat en update på min laptop och makten misslyckats ... Nu när jag försöker slå på den man tar upp ett felmeddelande (Efter den första initiala skärmen) Kan någon berätta för mig hur jag kan ladda den i felsäkert läge eller nåt sånt för att försöka ladda en återhämtning system på den? I'm pretty dumbom när det gäller datorer, så om du kan vara så beskrivande som möjligt! ![]() Tack |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det här felmeddelandet - är det på blå botten?
|
| |||
| |||
| Citat:
Nej det på en svart bakgrund med vita bokstäver ... Dess allt ett virrvarr av bokstäver och siffror ... Inget som har någon betydelse för mig i alla fall! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kan du skicka det virrvarr av bokstäver och siffror här.
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Kommer en ,79 En différance i laptop Suplies påverka min laptop? | Haun | Cases & Power Supplies | 2 | 1 NOVEMBER 2009 20:55 |
| Problem att ansluta 360 till Bärbar dator för Internet och LAN för PC till Laptop | navnut | Nätverk, Modem & VoIP | 24 | 12 april 2009 07:14 |
| Laptop kylning, medan laptop väska | pest79456 | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 8 | 30 december 2008 18:39 |
| Thread Tools | |
| |