mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Min nye komp kjører sakte

Reply

Thread Tools
Old 3dje Feb 2008, 17:30
New Member Group

Default Min nye komp kjører sakte

hei jeg har nettopp kjøpt en datamaskin ca 1 og en halv måned siden, Ive installert noen ting på den siden enn.

problemet mitt er at det går ganske tregt minibank og jeg aner ikke hvorfor.

kan noen vennligst gi meg litt hjelp eller råd om hvordan du løser dette problemet, jeg dont vite mye om datamaskiner meg slik hjelp vil bli verdsatt

ps beklager hvis jeg satt dette emnet på feil i dette forumet, gjerne flytte det

takk
Old 3dje Feb 2008, 19:57
Moderator Group

Sjekk ut denne tråden

Old 3dje Feb 2008, 21:43
New Member Group

som ser nyttig

takk
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
HJELP! Min laptop kjører sakte g3rtlush Virus, spionprogrammer og sikkerhet 6 4 nov 2008 17:19
Ingen virus, Slow ræva komp? ruffryder2k7 General Software Chat 4 1 juli 2008 10:13
Datamaskin som kjører sakte antbann Virus, spionprogrammer og sikkerhet 10 23 mars 2008 12:21
Ny Comp går tregt Pitbull69 CPUer, Hovedkort & RAM 10 9 februar 2008 20:17
2 Ting Hvordan kan jeg forstå hvordan datamaskinen min. Jeg har en annen komp v treg antbann Windows-operativsystemer 5 1 november 2007 08:32
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.